21 Eylül 2008 Pazar

Yok artık!


Haberi ağzım açık okudum. Atatürk'ün "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklı olanını severim" sözünü geçtim. Bu olay, Emre Aşık'ın Nobre'nin kalçasını sıkmasıyla, Pascal Nouma'nın tombalasıyla karşılaştırılır cinsten değil.

Goal.com'un haberine göre; Sezgin Özhan adındaki, Almanya'nın Duisburg bölgesinin amatör liginde yer alan VfvB Ruhrort/Laar takımında oynayan Türk futbolcu, takım fotoğrafında cinsel organını göstermiş.

Nasıl yani? Neden? Amaçsız bir hareket, neyin ispatındasın Sezgin?

Merak ettiğim konu; acaba kendini ne diye savundu? Ya tam şortumu düzeltiyordum; o an çekmişler; gafil avlandık mı? Umarım buna benzer bir savunması vardır yoksa arkadaşla iddiaya girdik, ben açarım dedim o açamazsın dedi; açtım; çaktım.. gibiyse çok fena..

Federasyon 10 hafta sahalardan men cezası vermiş, kulüp de ihtar ve para cezası vermiş; polis de soruşturma başlatmış...Kovul ülkeden gitsin diyeceğim; Türküye'ye döner diye demeye korkuyorum...

2 yorum:

deepman dedi ki...

abi iğrenç yaaa.

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

bunu bir Türk'ün yapması utanç verici, sonra bu Avrupalılar da ırz namus kalmadı,kimde kalmamış acaba??