30 Eylül 2008 Salı

Ajda Pekkan

Ajda Pekkan... Yılların eskitemeye çalışıp ta eskitemediği 'süper star', belki de Türkiye’nin tek divası, ki benim için de öyle zaten. Kendisi ben daha hayatta yokken sadece güzelliğiyle değil, sesiyle Türkiye’yi sallamış sanatçılardan birisi, birkaçından birisi hatta. Ben de daha, küçük yaşlarda tanıdım zaten. Belki de sevgim oradan geliyordur. Yok yani yeni tanısam bile sevmemem mümkün değil ya neyse. Hala herkes kaç yaşında olduğunu tartışa dursun, 'Super Star' hala şarkılarıyla, sesiyle ben buradayım diyor. Konserlerde yeni yetme Hadise’ye bile taş çıkartacak performansıyla, bu yaşta! yeni hayranlar kazanabiliyor. Son günlerde sürekli şarkılarını da duyuyorum İstanbul’un boğaz mekanlarında. Neyse, Ajda’nın son albümünü dinledikçe dinleyesim geliyor. O yüzden burada bahsetmek istedim kensinden. Hoşuna gitmeyen olabilir diye söylüyorum, Ajda’nın öyle büyük hayranlarından da değilim, buyrun eleştirin...

Hiç yorum yok: