25 Eylül 2008 Perşembe

Konser sezonu hazırlıkları

Geçen yaz dönemindeki potansiyeli gören Biletix yetkilileri ve organizatörler vakit kaybetmeden gelecek yazın hazırlıklarına başlamış gibi gözüküyor. Hızlıca hazırlanmış bir anketle kullanıcılarına hangi grupların gelmesini istediklerini soruyorlar. Yaklaşık 50 tane grup ve şarkıcı seçeneği sunmuşlar ki bazılarını görünce heycanlandım ben de. Aralardan Amy Winehouse, Deep Purple, Goldfrapp, Iron Maiden, Radiohead ve Tokio Hotel’i seçip hemen ankete katıldım. He bir de ankette farklı mekanlar ve konserler için de fiyat alternatiflerini sunmuşlar. Buna da % olarak konsere gitme olasılığınızı işaretlemenizi istemişler. Aslında güzel düşünce ama rastgele gelen konser yeri ile fiyat kombinasyonları bazı seçeneklerde o kadar saçma ki %0’ı işaretlemek zorunda kalabiliyorsunuz. Yine de Iron Maiden ve Tokio Hotel gibi grupları seçenek olarak sunmaları benim için bu yazın çok hareketli geçeceğine inanmamı sağladı. Umarım organizatörler bu ankete olumlu bakarlar da sonunda Iron Maiden’ı Türkiye'de izleyebiliriz...

1 yorum:

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

ben de varsa Green Day i isteyeyim...