7 Eylül 2008 Pazar

Appiah Arsenal yolunda


İngilizler ve İtalyanlar kaç gündür yazıyor. Bloga yazmak için bir kaç gün daha geçmesini bekleyecektim ama yeter yazalım artık dedim. Fenerbahçe'nin yabancı kontenjanı nedeniyle çabuk vazgeçtiği Appiah, Arsenal yolunda...

Daha önce adı Brescia, Espanyol ile anılmıştı ancak Appi'nin Premier Lig'de oynamak istemesi kulüplerin geri adım atmasına sebep oldu. Önce West Ham talip çıktı şimdi de Arsenal.
Sakatlık durumu nedir bilmiyorum. Geçen sezon nerdeyse hiç oynamadı. Arsenal için büyük risk ama sonuçta ödenecek bir bonservis yok. Appiah, benim en çok beğendiğim orta saha oyuncularında birisi. Sakat olmasa; dünya üzerinde oynayamayacağı takım yok. Arsenal'in de böyle bir adama ihtiyacı var; sakatlıktan tamamen arınmış bir Appiah o bölgenin tozunu attırır.

Hiç yorum yok: