9 Eylül 2008 Salı

Gole sevinmeyi bilmek


Gole sevinmeyi bilmek. Çağlar değinmişti bu konuya daha önce. LA Galaxy'nin haftasonu oynadığı maçta maçın 5. dakikasında Fabian Espindola gol atınca; olayı abartmış takla atayım derken kendini sakatlamış. Hani sakatladığına da değse içim yanmayacak. Hakem golü ofsayt gerekçesiyle vermemiş. Golü vermediğine mi yanarsın, sakatlandığına mı?

6 hafta sahalardan uzak kalacamış Arjantinli. Maç sonunda basın toplantısı yapmış "Başıma gelenlere inanamıyorum ve gerçekten çok utanç duyuyorum. Bir daha asla bir gole bu kadar sevinmeyeceğim. Daha önce binlerce kez saha içinde taklalar atmıştım, ama olacakları bilseydim asla böyle bir şey yapmazdım."
Real Salt Lake taraftarı ne gülmüştür ama. Apaçi sevinmeyi öğren önce. Hayatında ilk kez gol attın sanki.

Hiç yorum yok: