5 Eylül 2008 Cuma

Konsere giderim, kapısından dönerim!


Koca bir yaz daha muhteşem konserlerle geçti gitti. Kylie’den, Travis’e, Haris Alexiu’dan Scorpions’a ve hatta Metallica’ya. Kimse bu yaz “Ben konsere gitmedim arkadaşım.” diyemez kanımca. Gitmedim diyen varsa bu cümleden sonra yazıyı okumasın zaten. Çünkü yazının sonunda vereceğim mesaj: Konsere gitmeyin, gidenleri de uyarın! olacaktır.

Hep yakınıp durduk senelerce, niye gelmiyorlar bunlar diye? Niye Türkiye’de bu devleri getirecek organizastörler yok diye. Bu yaz artık yakınmayın kardeşim dediler bize. “Biz getiriyoruz, siz de gidin konsere izleyin o zaman.” Bir çoğuna gittik izledik, hepsi de hakkını verdiler, sonuçta ne oldu? “Yine gelsinler, yine giderim.” Oldu canım, ben de para babasıydım zaten. İşin bir de karaborsası var onu açmıyorum bile. Madonna’yı getir, ne pahasına giderim demek bile gelmiyor artık içimden. Yine de eminim Madonna gelirse, biletler 2 ay önceden bitecektir. Tabi konser Ali Sami Yen’de olursa o başka.

3 yorum:

YK dedi ki...

hoşgeldin aramıza deepman :)

Cem dedi ki...

önemli bir noktaya değinmişsiniz... Önceden gelseler de gitsek derdik, şimdi geliyolar gitmesekte olur diyoruz. Hoş ben hala cranberries gelsin isterim ama imkansız artık :) grubu tekrar toplamak lazım...

Adsız dedi ki...

Deepman Judas Priest'i unutmuşsun :P Daha nicesi vardır ama onlar unutulmaz :)