5 Eylül 2008 Cuma

Ronaldo


Gazetelerde boy boy kilolu fotoğrafları yayınlanmıştı. Yüzü saklı bu göbek hangi ünlü futbolcuya ait sorusunun cevabıydı. Son sakatlığından sonra Berlusconi "o bizim için hala genç bir oyuncu; sakatlığı geçtikten sonra devam edebilir" dese de; Ronaldo'nun göbeği pek öyle demiyordu.

Kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş. Bizim kurt kocamadan, şişmanlayınca maskara oldu basına. Pek de umrunda değildir diyordum; Ronaldo'nun sabrı da buraya kadarmış.



"There's nothing strange going on, I haven't played for six months so it's normal I am overweight, but I've been a professional footballer for 16 years so I know what I'm doing,"

6 aydır oynamıyorum bu yüzden fazla kilolarım çok normal demiş. Üstüne de eklemiş 16 yıldır profesyonel futbolcuyum ve ne yapacağımı biliyorum.

Ronaldo'yu eleştirecek değilim. Şanssız sakatlıklar belini büktü; yata yata sonunda tosuncuk oldu. Bir daha futbola dönüp dönmeyeceğini de bilmiyorum. Heralde dönmez artık diyordum ama bu demeç yeniden dönme sinyali gibi...

Kilolara gelince 6 ay oynamayan futbolcuyu bir kenara bırakın emekli memur için bile çok...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ronaldo futbolculuk hayatı boyunca birçok kez sakatlandığı için bence kilolu olması gayet normal. O kadar ilacı ben yesem ben de tosuncuk olurum :)