2 Ekim 2010 Cumartesi

Rijkaard'a sabretmek


Barış'ın sağ açık oynamayacağını ben de biliyorum. Ekrem'den ne kadar sol bek olursa Kewell'dan da o kadar forvet olur. Cana şimdilik tutmadı gibi görünüyor zira adam 2 metreden pasın şiddetini ayarlayamıyor. Geçen yıl o kadar kavga gürültü bu Ali Turan için miydi diye sormadan edemiyor insan, İbrahim Kaş'ı yaşamış bir Beşiktaşlı olarak çok iyi anlıyorum Galatasaray taraftarını. Defansa koyacak adam yokken Servet krizi patlak veriyor ve Gökhan Zan - Ali Turan ikilisiyle oynamak zorunda kalıyor takım. Aydın Yılmaz kurtarıcı olarak oyuna giriyor. Belki B planı gerçekten yok, hatta A planının işlerliği bile tartışılır. İstedikleri alındı mı alınmadı mı bilmiyorum ama alınanlar pek de iç açıcı değil. Transferden anlamıyor damgası vurana da laf etmiyorum...

Terazinin dengesi sizden yana. Elimde sunabileceğim tek done var. Schuster...

Sene başında Ferrari ile olmaz dediğinde ortalığı birbirine kattık ama şimdi görüyoruz ki gerçekten olmuyormuş. Hızlı forvet istedi, elindekiler neci dedik, görüyoruz ki lazımmış. Alman'ın önerileri kısa zamanda ortaya çıktı, Rijkaard'ınki henüz çıkmadı... Ama çıkmaz diyemem..

Sabretmek gerekir. En azından ismine hürmeten sabretmek gerekir. Bu kulübün kaybettiği yıl 1 değil, 2 değil.. Her sene şampiyon oluyor da değil. Bırakın 1 yıl daha olmasın. Bu seneyi de Rijkaard'a bırakın. Denedik olmadı deyin sene sonunda. Bence bu kadarına hakkı var. Ben bir Beşiktaşlı olarak Del Bosque'ye, Tigana'ya, hatta belki Ertuğrul'a sabretmediğimiz için çok geriye gittik diye düşünüyorum. Yarın aklınızda soru işaretiniz kalmaz en azından...

Hiç yorum yok: