5 Ekim 2010 Salı

Küçük Hoca


Abdullah Avcı'yı az biraz seviyorsam o da sene ortasında takımını yüz üstü bırakıp Galatasaray'a gitmediği içindir. Belki bir daha böyle bir fırsatın gelmeyeceğini bile bile teklifi reddetmişti. Gerçekten, belki de o teklif bir daha asla gelmeyecek...

Abdullah Avcı'yı bir kenara bırakıp bugüne bakalım. Bülent Uygun. Bucaspor'dan komik bir gerekçeyle istifa etti. Kulübe istifa dilekçesini dahi vermeden kendi sitesinden duyurdu. Ntvspor'a yaptığı açıklama ise şöyleydi:

"Elde edilen sonuçlardan memnun olmayan bir kesim vardı. İki haftadır bir karar verme aşamasındaydım. Bucaspor'a başarılar diliyorum. Şimdi biraz kendimi dinleyip ne yapacağıma, hangi takımla çalışacağıma karar vereceğim."

Belli ki Uygun, şöyle güzel bir öğle uykusu çkmiş, uyumuş, misler gibi dinlenmiş, kararını hemencecik verivermiş. Bir kaç saat yetmiş Don Kişot'a. İstifa ettiği günün akşamında Eskişehirspor ile görüştüğünü açıkladı. Eskişehirspor başkanı da bugün görüşmelerin sürdüğünü söyledi.

Bucaspor Başkanının yaptığı açıklama ise konuyu bir süre daha gündemde tutacak gibi...
"Bursa maçından sonra görüşmelerin başladığını çok iyi biliyorum. Kimlerle görüşüldüğünü de çok iyi biliyorum. Tabi Eskişehirspor yarın Bülent hocayla anlaştığı zaman, Bülent hoca istifa etti ondan sonra biz anlaştık diyecekler. Ama istifanın öncesini biliyorum, Eskişehirspor'a yakıştıramadım."

Bunu ispatlayabilir mi ispatlayamaz mı bilmiyorum. İspatlarsa hakkını mahkemede ya da TFF nezdinde arar.

Ben olaya etik açıdan yaklaşıyorum. Ancak yaklaşamıyorum çünkü etik olmaktan çok uzak. Tiksindirici, mide bulandırıcı. Bülent Uygun sene başında da Gaziantepspor ile anlaşmış sonrasında Buaspor'a transfer olmuştu. Kişiliğini, bu iki olay az çok ortaya çıkarıyor. Dün Antep'e yaptığını bugün Buca'ya yaptı, yarın bir başkasına yapar.

Bülent Başşgaaannn .... Anladın...

1 yorum:

tearkan dedi ki...

Takımın süper lige çıkan kadrosunun neredeyse tamamını dağıt, bilmem kaç tane transfer yap. Sonra da alınan sonuçlardan memnun olamayanlar vardı bahanesyile istifa et. Bahaneye gel. Özrü kabahatinden büyük adamın.

İstifa ettikten sonra dinleneceğim demişti. Ne çabuk dinlenmiş de yeni bir takımın başına geçmek için hazır hissetmiş kendisini 'Bülent Başgan'

Gittiği her takım oynadığı futbolla kendinden nefret ettiriyordu, meğer gittiği her takıma karakterini yansıtıyormuş.

İşin üzücü yanı ligimizde çok var türbülent gibi teknik direktörlerden.