9 Ekim 2010 Cumartesi

Mesut Özil


Bu blogda bunu çok yazdık... Bunun da son olmadığını biliyorum. Milli maçı değerlendirmeyeceğim. Turnuvalar dışında Milli Takımları sevmediğim için göz ucuyla izledim maçı...

Mesut Özil. Topu her ayağına alışında kendi seyircisi önünde yuhalandı. Tarihte ilk kez olmuyor ama alışık olduğumuz şekli bu değildi... Onun adına çok üzüldüm. Golü attığında da ne yapacağını şaşırdı zaten. Sevinmedi, sevinmezdi de...

Mesut'u orda ıslıklayanlardan, yuhalayanlardan utanıyorum. Bu konu bu kadar çok konuşulursa, adamın ağzından sürekli birşeyler alabilmek için uğraş verilirse herkesi rahatsız edecek bir durum ortaya çıkacaktır. En sonunda Mesut da patlayacak, varsa içindeki sevgi de körelecektir...

Bu olaylar MilliTakımlardan hepten uzaklaştırıyor beni... Fotoğraf, takımların ne kadar milli olduğunu da göstermiyor değil hani.. Mehmet Aurelio ile Mesut Oezil...

Hiç yorum yok: