20 Kasım 2009 Cuma

Roy Keane : Beter olsunlar


Roy Keane diğer İrlandalıların aksine yaşanan olaydan hiç rahatsızlık duymamış. Bianconeri Roy Keane olsa Henry'e dalardı demişti. Artık Keane olgunlaştı mı yada daha muhtemelen İrlanda Futbol Federasyonuna olan kırgınlığından mı bilemiyorum ama bu olayı pek önemsememiş. Önemsememiş derken Henry'nin topu el ile kontrol etmesini önemsememiş. Federasyona ağzına geleni söylemiş.

''Ben maçtan sonra soyunma odasında olsaydım elle oynama hakkında konuşmaz defans oyuncularının o topu nasıl çıkaramadığını konuşurdum. 6 pasta topun sekmesine defans oyucuları ve kaleci nasıl izin verir anlamıyorum'' demiş.

Federsayonun maçın tekrar edilmesi isteğinede tepki göstermiş ve '' Elemelerdeki Gürcistan maçında İrlanda lehine verilen penaltı hayatımda gördüğüm en kötü hakem kararlarından biriydi ve o penaltı sayesinde maçın akışı bir anda değişiverdi. O maçtan sonra federasyon bu maçı tekrar edelim dememişti '' diye eklemiş.

'' Trapattoni, taraftar ve oyuncular daha iyisini hak ediyor ancak federasyon için aynı şeyi söyleyemem, eden bulur'' diyerekten 2002 dünya kupasında yaşadığı olaylardan dolayı hala kırgın olduğunu da söylemiş İrlandalı.

3 yorum:

YK dedi ki...

Son paragrafta herseyi soylemiş zaten.. FAI benim umrumda değil.. Ben oyunculara ve hocaya üzüldüm.
Ayrıca Henry bugün açıklama yapmış. En adil karar maçın tekrarı olur ama buna ben karar veremem demiş. "Irlandalı oyuncular için üzgünüm" demiş..
Vicdan azabı çekiyor... Tüyü bitmemiş yetimin hakkı var =)

Adsız dedi ki...

Başlık çok güzel. Bu da konuşmanın videosu, adam fırça atmadan duramıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=IMHwCbbG6WY

0. Tekil Şahıs dedi ki...

ağzına sağlık