19 Kasım 2009 Perşembe

Keane kızgın, Henry pişkin


Dün gece Fransa'da yaşananların yankıları Ada'da sürüyor. Bir süre daha sürecek gibi...

Önce olay adam Thierry Henry'den başlayalım. Barçalı "Evet elime çarptı ama ben hakem değilim, hakem devam ettirdi ben de oynadım. Bu durum hiç birşeyi değiştirmez. Dünya Kupasına katıldık, mutluyum." demiş. Domenech ise "Pozisyonu görmedim, Irlanda adına üzgünüm, oyuncularım ve teknik ekibim adına mutluyum. Dünya Kupasına katıldık." demiş. 2000 Avrupa Şampiyonasında desteklediğim Fransa'dan hepten soğudum. Allah belalarını verir diyeceğim ama vermiş zaten. Domenech...

Geçelim Irlanda kanadına. Trapattoni oldukça olgun konuşmuş. "Hayal kırıklığı ve üzüntü yaşıyorum. Amacımız maçı penaltılara götürmekti. Herkes neler olduğunu gördü. Okullara gideceğim ve çocuklarla fair-play hakkında konuşacağım. Bu yaşam için önemli." Trapattoni 70'inden sonra sevgimi kazandı. En sevmediğim İtalyan Hocalardan biriydi ama artık değil. Böyle mazlum görünce insanın kanı ısınıyor...

Dunne, maç sonrası Henry ile konuştum. Evet elime çarptı dedi ancak bu beni mutlu etmedi çünkü sonuç değişmiyor demiş. Gecenin en sert yorumu Keane'den gelmiş. "Platini ve Blatter çok mutlu olmuştur. Birbirlerini arayıp konuşmuşlardır eminim. Bu onların istediği sonuçtu.". Keane sonuna kadar haklı elbette...

Gecenin en güzel yorumu Sean St Ledger'den gelmiş...

"It's cost a lot of us our dreams - as a boy I used to dream of playing in the World Cup, and now I'm not."

"Bu rüyalarımıza maloldu. Dünya Kupası'nda oynama hayallerim vardı ve şimdi bitti."

Hiç yorum yok: