14 Kasım 2009 Cumartesi

Futbolun yorduğu adam: Tevez


Futbolu bizler seviyoruz, peki ya futbolcular. Elbette çoğu severek başlamıştır bu spora, hatta hemen hemen hepsi. Küçükken sevmeyen birinin futbola yetenekli olması pek olağan bir durum değil. Babası maç yapmasına izin vermeyen çok gördüm ama babasının zoruyla bizimle maç yapan arkadaşım olmadı şimdiye kadar...

Küçükken sevip, bir zaman sonra sevmeyen insan gördüm. Maç izlemeyen futbolcu bile biliyorum. Hatta mecbur olmasan topa hayatta vurmam diyeni bile... Hafızam beni yanıltmıyorsa Nordin Jbari futboldan nefret ediyordu. Sükse yapmak için yapılmış bir açıklama olabilir tabi, çok net hatırlamıyorum...

Carlos Tevez bugünlerde futboldan iyice sıkılmışa benziyor. Henüz çok genç. Ne ara oynadın da ne ara sıkıldın. Ama sıkılmış işte. Arjantinli ailesiyle daha fazla zaman geçirmek istiyormuş. Homesick teşhisi koydum ben. Okuduğum 4 satılık açıklamadan anladığım bu. Nerden vardın bu kanıya derseniz... Bu adamı Avrupa'ya bin nazla getirdiler zaten, şimdiki açıklaması da özetle ailemle zaman geçirmek istiyorum, belki Boca'da futbola devam edebilirim şeklinde. Bende puzzlelar yerine oturdu. Cevabım: Homesick...

"I am under contract with City until 2014, but I could retire after the 2010 World Cup if I win it with Argentina. I am a bit tired of football and I would like to spend more time with my family. But, sometimes I think about returning to Boca Juniors and keep playing - I don't know. I will think about all that".

Güney Amerika'lılar iyi hoş da, futbol kafası zayıf be hocam..

Hiç yorum yok: