13 Kasım 2009 Cuma

İrlandalıyım...


Dünya Kupası playoff maçlarında sürprizim İrlanda. Fransa'nın elinden bileti alıp Güney Afrika biletini alacaklarına inancım sonsuz. Trapattoni, Ranieri ile birlikte en sevmediğim iki İtalyan Hoca'dan biridir. İtalyan Hoca'ları genelde severim ama Trapattoni'ye kanım ısınmadı işte...

Fransa'nın gitmesini bir yandan istemiyor değilim. Ribery, Evra, Gourcuff, Lass, Henry, Benzema, Gignac sevdiğim oyunculardandır. Kadroya giremese de Trezeguet yıllarca Juve'ye hizmet etmiş olması sebebiyle gönlümü kazanmıştır. Ancak Domenech herşeyi silip süpürebilecek kadar itici geliyor bana. Eminim sizlere de...

İrlanda cephesine karşı da çok boş değilim tabi. Keane, adamımdır. Wolves'dan beri tutarım Robbie'yi. Roy Keane'in de hatrı var tabi. Duff, Chelsea'deyken gözbebeğimdi FIFA'da. O'Shea de Zanzi'ye inat sevdiklerimdendir...

Trapattoni 11 kişinin 10'una karar vermiş. Kalede Given, geri dörtlüde John O'Shea, Sean St Ledger, Richard Dunne ve Kevin Kilbane, solda Duff, orta ikili Glenn Whelan ve Keith Andrews, ileri ikili Kevin Doyle ve Robbie Keane. Sağ kanat hariç kadro büyük ihtimalle bu şekilde olacak. Robbie'ye güvenimiz tam. Doyle da sağlam adamdır. Sağlam diyorum ama Fransa'nın kadroya almadığı takım bile İrlanda'nın ilk 11'inden daha ünlüdür...

2002'de İrlanda'nın Almanya'ya attığı gol sonrası yaşadığım sevinci bir kez daha yaşamak istiyorum...

4 yorum:

McDennis dedi ki...

ben de "icimizdeki irLandaLiLar"danim...

steven_stiffler dedi ki...

Keano'yu bu turnuvada izlemek istiyorum.Fransa'yı da oldum olası sevmem zaten.Yalnız Roy ile Robbie'nin aslında kardeş olmadığına dair yorumlar okudum.Çelişkili bilgilere rastladığımdan bende çelişkiliyim.

Turiaf dedi ki...

irlandacı değilimdir ve Trapattoni'nin stephen ireland'ı kadroya almaması beni fransaya yaklaştırıyor. Gignac alır bu maçı

YK dedi ki...

@Turiaf,
Ireland'ı bu elemelerde çağırdı ancak Ireland gelmek istemedi.
@steven_stiffler,
kardeş değiller.