21 Mart 2009 Cumartesi

UEFA ÇEYREK FİNAL

TURIAF, UCL yarıfinal eşleşmelerini değerlendirmiş, UEFA için de ara pasını atmış bana...

Werder Bremen/Udinese v Hamburg/Manchester City
Paris St Germain/Dynamo Kiev v Shakhtar Donetsk/Marseille


BREMEN-UDINESE: Halihazırda Almanya, puan sıralamasında İtalya'nın arkasından selektör yaparken süper bir eşleşme olmuş. Bremen, Milan'ın ardından bu kez de Udinese ile eşleşti. Milan'ın laubaliliği Milano ekibine pahalıya patlamıştı ama Udinese bu işi Milan'dan daha fazla ciddiye alıyor. Juve-İnter-Milan kıskacındaki Diego için İtalyanlara kendini bir kez daha gösterme fırsatı olacak bu maç.
Tahminime gelirsek ben Udinese'yi yarı finale çıkmaya daha yakın görüyorum. Di Natale-Quagliarella hücum hattının Bremen'in sonunu hazırlayacağını düşünüyorum.

HAMBURG-MAN.CITY: Galatasaray maçları öncesi favorilerimden biri Hamburg'du ama bu fikrim biraz değişti. Galatasaray karşısında bile bu kadar basit kalan bir takımın finale gelebileceğini düşünmüyorum. City bu kupayı ciddiye alırsa, Hamburg maçlarının öncesi ve sonrasında kritik maçları olmaz ve maçlara tam kadro çıkarsa Hamburg'u süpürür. Ancak EPL'deki konumundan dolayı City, EPL'ye motive olursa Hamburg bedavadan yarı finaline çıkar...

PSG-D.KIEV: Fransa-Ukrayna hattının ilk maçı. Bu sene geçmişini kısmen de olsun hatırlayan PSG çeyrek finale kadar yükseldi. Grup maçlarında ilk 3'e gireceği tahmin edilemezken yarı final kapısına dayandılar. Rakipleri dişli Kiev. Fenerbahçe'nin grubunda sonuncu olmasına kesin gözüyla bakılıyordu ama futbola dört elle sarılınca buralara kadar gelme fırsatı yakaladı Ukraynalılar. Benim favorim Kiev. PSG her ne kadar formda olsa da, Kiev'in yarı finale çıkacağını düşünüyorum ben. UEFA finalinde bir tarafı Rus ya da Ukrayna takımları doldurur demiştim, Ruslar gitti, Ukraynalılar iki ekiple devam ediyor. Kiev yarı final için şanslı olan taraf.

SHAKHTAR-MARSİLYA: Luce-Gerets eşleşmesi. Bu o kadar tatlı gelmiyor tabi. En güzeli Saracoğlu'nda Zico-Gerets olurdu heralde.Zico'yu Luce yolladı... İkisi de oturaklı takım. En zor eşleşme bu oldu kanaatindeyim. Kim gider tahmin etmek zor. Gönlüm Marsilya'nın kazanmasından yana. Çünkü açıkçası Luce'nin İstanbul'a gelmesini pek istemem. Sevmediğimden değil, sıkıcı bir maç izlemek istemediğimden...

Dip not olarak UCL tahminlerimi de yazayım...
VILLARREAL-ARSENAL
.............................................MAN UTD-ARSENAL
MAN UTD - PORTO
......................................................MAN UTD-BARCELONA
LIVERPOOL - CHELSEA
.............................................LIVERPOOL-BARCELONA
BARCELONA - BAYERN

duygusal davranırsam,üst taraf aynı olur, alttan Bayern-Chelsea yarı finali ve Bayern finale gelsin...

1 yorum:

Turiaf dedi ki...

Uefa fantasy'de zirveye oynayan adamsın tabiki de sana pas atacam :)
Udinese-Marsilya finali olur senin içinde daha iyi olur :)