5 Mart 2009 Perşembe

Filede Avrupa Haftası #1

İki gün içinde iki bayan voleybol takımımızın avrupa kupası maçları vardı. Indesit Şampiyonlar Ligi'nde Türk Telekom ve Eczacıbaşı Zentiva son 6 takım içine girmişlerdi. Dün oynanan maçta Türk Telekom Dinamo Moskova ile karşılaştı. Dinamo'nun ciddi bir rakip olduğunu yazmıştım. Türk Telekom yine de zorladı Dinamo'yu. Setlerde hep önde götürdüğümüz maçı, tie break setinde verdik. Açıkçası hakemlerin 4.setteki tek bir yanlış kararı maçı Dinamo'ya götürdü diyebiliriz. Yine de başarılıydı takımımız. 12 mart'ta Moskova'daki rövanş maçında biraz daha dikkatli bir oyunla bu takımı yenebileceğimize inanıyorum.

Bugün oynanan Eczacıbaşı-Fakro Muszynianka Muszyna maçından ise 3-1 ile galip ayrıldık. Polonya'da oynanan maçı TRT3 ekranlarından izleme fırsatı buldum. İlk seti zorlaya zorlaya aldık. İkinci seti hep önde götürdük fakat özellikle manşetlerde ve servis karşılarken yaşadığımız zorluklar ve hatalarımız, son anda kaybetmemize neden oldu seti. Üçüncü sette ise ikinci setin moral bozukluğu ile kötü başlasak da, bu sefer de biz geriden gelip seti aldık. Son sette ise çok çok rahat bir oyunla bitirdik maçı. Özellikle 2. ve 3. setlerde Esra'nın tecrübesiyle takımı sırtlaması önemliydi. Kanımca Esra maçın yıldızıydı. Takım kaptanı olarak, yenilgiden döndürdü bizi. Vesna'nın son iki setteki muhteşem servisleri, Naz'ın mükemmel pasları ve Mirka ile Nancy'nin süper smaçları ile maçı aldık. Verdiğimiz sette özellikle servis karşılamada yaşadığımız sorun aslında üçüncü sette de devam etti ama yine dediğim gibi Esra'nın oyunu ile bu seti çevirmesini bildik. Ayrıca Eczacıbaşı maçlarında Naz'ın oyununu izlerken nasıl bir zevk alıyorum anlatamam. Elif'ten sonra böyle gözde bir pasörümüzün olması beni sevindiriyor. Eczacıbaşı artık turu getirdi diyebiliriz. İlk 4'e girdiğimiz takdirde Telekom-Dinamo maçı galibiyle oynayacağız. Zorlu rakipler Eczacı'yı bekliyor. Eczacı da zoru sever zaten...

Bu arada iki İtalyan takımının maçı da devam ediyordu ben yazıyı yazarken. Favori Scavolini Bergamo'ya yeniliyordu 2-1 ile kendi evinde. Scavolini'de turnuvanın favorilerinden. İtalya liginde ve Indesit Şampiyonlar Ligin'de yenilgisiz, Bergomo'yu da ligde yenmiş olması dikkat çekici. Muhteşem ve şaşırtıcı bir seri ve performans... Turnuva maçlarına bakınca da deplasman takımlarının kazandığını göz önünde bulundurarak, Bergamo'nun süprizine hazırım açıkçası. Yenerse efsane olur benim göümde...
edit: Süpriz gerçekleşti hem de 3-1 ile kazandı Bergamo (maç çok çekişmeliydi). Artık benim efsanemdir:)

Hiç yorum yok: