15 Şubat 2009 Pazar

All Star Haftasonu 1/2


Benim için ve birçok basketbolsever için All Star haftasonu All Star maçı ve diğer yarışmalar diye ikiye ayrılır. Cuma gecesi son yıllarda özlediğimiz çekişmeli bir Rookie challange maçı ile haftasonuna güzel bir giriş yaptık. Maç sonuna kadar keyif verdi. Mücadele ve kazanma hırsı üst düzeydeydi. Geçmiş yıllardaki smaç yapma yarışması gibi geçen maçlar yerine çok daha keyifli bir maç izledik. Ancak Cumartesi gecesi tam bir felaketti. Yetenek yarışması hiç keyif vermedi bu sefer. Üçlükte Kapono'nun şaşırtan kötü performansı dışında kayda değer bir olay olmadı ve "bitsede smaç yarışması başlasa" dedirtti. Smaç yarışması başlamaz olaymış. İzlediğim en kötü smaç yarışması diyebilirim ve tabi ki en kötü jüride bu jüriydi kesinlikle. TBL Allstar'ın jürisini getirseler daha iyi olurdu. Rudy Fernandez'e yapılan haksızlığı hiçbir şekilde anlayamıyorum. Sorun Rudy'nin hareketinden ziyade etnik kökendinden geldiğini düşünüyorum. Avrupalı bir oyuncuyu şampiyon yapmak istemediler. Rudy o jüriye muz atsa yeridir açıkcası o kadar sinirlendim. Yaptığı iki smaçta inanılmaz güzellikteydi. Zaten o iki smacın dışında D12'in finalde ilk yaptığı smaç dışında beni etkileyen herhangi bir smaç olmadı.

Bu arada Lebron'da 2010'da Smaç yarışmasına katılacağını söyledi. Eh artık Kobe veya Vince Carter katılmadığı sürece şampiyon belli. Rakipleri nasıl smaçlar yaparsa yapsınlar her sene tekrarlanan jüri rezlaleti yeniden yaşanır ve Lebron'dan daha iyi smaç yapan başkaları olsada o ödül Lebron'a gider bir şekilde. Bu yüzden Rudy seneye katılmasın sakın. Neyse ki Lebron yarışmanın hakkını verirde en azından gerçektende güzel smaç yapan bir oyuncu yarışmayı kazanır.

1 yorum:

mustafa dedi ki...

Yazına tümüyle katılıyorum. Rudy'nin smaçlarına yazık oldu..Belkide Amerikalılar Rudy'nin Pekin'de yaptığı müthiş smaçın acısını çıkardı.Nate Robinson'a özellikle gıcık oluyorum..2 sene önce de haksız bir şekilde kazanmıştı..Dwight Howard ise yandan yaptığı smaç haricinde hayal kırıklığı yarattı.