5 Şubat 2011 Cumartesi

Beşiktaş 1-1 Karabükspor


Hakemin bu kadar ön plana çıktığı bir maçta futbol yazmak içimden gelmiyor. Burda Beşiktaş'ın bugün neden baskı kuramadığını, Karabüspor'un maça nasıl ortak olduğunu yazmak isterdim ama olmuyor. Kamil Abitoğlu kararlarıyla ön plana çıkmayı başarmışken, bunlardan bahsedemiyorum.

Simao'nun içerdeki pozisyonuna frikik verdi. Emenike'nin penaltı pozisyonu ve Beşiktaş'ın verilmeyen net golü. Oyun içinde de iki kez Beşiktaş'ın atağını fiziksel olarak kesti. Birinde Ernst'i engelledi, diğerinde atağa çıkarken top ona çarptı ve Karabük atağına dönüştü. Yan hakemin sakatlanması ve oyunun 3-4 dakika durması da komedi. 4. hakem sadece tabelayı kaldırmak için orda değil. Yardımcı hakem sakatlandıysa, 4. hakem onun yerine devam eder. Oyunu soğutmaya hakkı yok.

Kamil Abitoğlu büyük bir skandala imza atmıştır bugün. Bu sene ligde herhangi bir maç yöneteceğini sanmıyorum. Mete Düren, Beşikaş aleyhine bir oyun olduğunu savunuyor, ben katılmıyorum. Öyle bir oyunun olduğuna inanmıyorum, inanmak istemiyorum. Ancak Türk hakemlerinin oldukça zayıf ve yetersiz olduğu da aşikar. Bir ikisi dışında hiçbiri yeterli değil. Bir kere sertliğe inanılmaz bir tolerans gösteriliyor. Bugün Guti yoktu. Hafta arası Gaziantep BB maçında da yoktu. Çünkü İBB maçında darbe ile sakatlandı. Simao, Quaresma, Guti topu her ayağına aldığına darbe alıyor. Tekme yiyor. Almeida'nın kafasında sürekli bir el var. Bunlara göz yumuluyor. Lig çok sert geçiyor. Buna mücadele diyemem, barbarlık derim...

2 yorum:

Pamukk dedi ki...

ben oyun olduğuna inanıyorum neden mi? hakemler kötü eywallah peki neden özellikle en fazla bize kötü? niye r tepedeki takımlara o kadar kötü değil? aslında onlara da kötü , farkı lehlerinde..

BK54 dedi ki...

Antalya maçından başlayalım ilk yarı.Hakem sertliğe müsaade ediyor antalya yatıyor maç boyu uzatma 3 dakka ve Bobo atmasa 92de puan kaybı.Trabzon maçında Engin tek başına 10 dakka yerde..sertlik desen son sürat ama maç 3-4 dakika uzuyor.Kayseri maçı aynı senaryo sertlik sonuna kadar kart yok. Kasımpaşa maçı 3-2 olunca biri hakemin maçı saniyeleri sayarak nasıl bitirdiğini izlesin lütfen.iBB maçı Marco tekme kırmızı Gokhan tekme sarı.çünkü hadım edemedi vurunca. hakeme tecavüz eden Türk oyunculara kart yok.hakemlere en ufak el hareketi yapan cünkü aynı dili bilmiyor yabancılarımız ilk harekette sarı kart. bunlar fazla mı üst üste geliyor yoksa getiriliyor mu??