19 Ağustos 2008 Salı

Senna Fener'e Gelir mi?


Kezman'ın PSG ile anlaşmasının ardından Türk basını Senna transferine hız verdi. Fotomaç ve Fotospor zaten her gün bir kaç cümle yazıyordu Senna ile ilgili. Özellikle Aragones'in milli takımdan öğrencisi olmasının avantajlarını kullanıyorlardı. Her gün gerek Senna'nun ağzından gerek menejerinin ağzından bir sürü şey yazılıp çizildi...

Dün yabancı bir sitede rastladım Senna ile ilgili bir habere. Fenerbahçe'nin Senna ile anlaştığını yazmıştı; sonra kaynağa baktım. Medyaspor... Geç dedim...

Bugün gazetelerde yine boy boy Senna fotoğrafları, transfer yazıları; hiçbirinde kaynak yok. Fanatik menejeri Oliveira imzaladı demiş. Senna'nın menejeri Juan Figer...

İspanyol gazetelerine baktım; Marca'da Fenerbahçe'nin transferde ısrar ettiği yazıyor. As ve El Mundo'da Senna'nın 3 gün önce verdiği demeci var: "Futbolu Villarreal'de bırakmak istiyorum". Acaba Türk basını çok gizli bir bilgi buldu da Dünya basını'na çalım mı attı? Yoksa bu da her zamanki Ronaldinho, Eto'o haberlerinden birisi mi? Beraber göreceğiz...

Hiç yorum yok: