6 Ağustos 2008 Çarşamba

Bay Cevap


Mourinho İtalya'da kendini belli etmeye başadı. İngiltere'ye gittiği günden beri gerek Wenger ile gerek Fergie ile gerekse de diğer hocalarla yaptığı atışmalarla gündemden düşmeyen Portekizli şimdi de İtalya'da esiyor.
Önce Ancelotti ile sonra Ranieri ile kapışmış. Ancelotti, basının gazına gelip Mourinho'nun futbolculuk dönemine laf edince, Portekizli rahat durmamış vermiş cevabı: "Ancelotti unutmasın ki Milan en iyi futbolunu Sacchi dönemide yaşadı; Sacchi'nin de futbolculuk kariyeri yok".
Ranieri'de kaşınmış; Hamburg maçı sonrası "Ben Mourinho’ya benzemem. Kendimi ispatlamak için kupalar kazanmama gerek yok" demiş; Jose'ye volelik top atmış. Mourinho'da bu fırsatı değerlendirip saydırmış aklına ne geldiyse: " Ranieri benimle ilgili doğru konuşmuş. Hırsım dolayısıyla, kariyerimde gururla bakabileceğim başarılar kazandım. O ise kazanmayı pek düşünmeyen bir insan.Geriye baktığında kazandığı sadece bir Super Kupa ve küçük bir kupası var. Bu mentalitesini değiştirecek yaşı çoktan da geçti. Yaşı da 70’lere dayandı ne de olsa". Al sana tokat...
Ardından da taa İngiltere'den Scolari konuşmuş: "Mourinho'ya sorsanız 'ben 10 sene şampiyon olacağım' der. Ben ise 10 şampiyonluk kazanmaya çalışacağım derim'' demiş ve Mourinho'nun kendini beğenmiş ve kendisinin mütevazi biri olduğunu savunmuş. Bu mudur mütevazilik. Mütevazi olan ben mütevaziyim der mi?
Belli ki hocalar bu sene Mourinho'nun üzerine çok oynayacak; Mourinho'da bu duruma sessiz kalmaz; bu işten medya karlı çıkar...

Hiç yorum yok: