10 Ağustos 2008 Pazar

Çikolata renkli Porstmouth


Portsmouth... Bugün Manu karşısına izledim, ne maçı beğendim; ne Manu'yu; ne de Pompey'i. Bizim adam Papa Bouba Diop'u izleme fırsatım oldu. Maç hakkında kısaca yazacak olursak; Manu yarından tezi yok bir forvet alsın; şöyle pivotundan olsun; top da sürebilsin; Berbatov olsun kısacası...Pompey ise Kaboul ile anlaşmış; tam Porstmouth'luk transfer...

Harry Redknapp neden bu kadar çok seviyor bu zencileri anlamış değilim. Zaten eskiden beri dikkatimi çekiyordu Porstmouth'un zenci ağırlıklı olduğu. Dünyada başka böyle Avrupa takımı var mı bilmiyorum. Primus, Lauren, Johnson, Diarra, Diop, Defoe, Distin, Pamarot, Utaka, Mvuemba, Campbell (belki James), Kanu, Christophe... Şimdi de bunlara Kaboul eklendi.. Bir itirazım yok; ırkçı falan değilim. Johnson, Diop,Defoe benim de çok sevdiğim oyunculardan. Ama neden? Kasten mi Afrika kökenli oyuncu tercih ediliyor; yoksa Pompey'e böylesi mi denk gelmiş. Çok merak ediyorum..

Bu arada Equipe'in haberine göre Liverpool Silva için 18 milyon pound önermiş. İyi mal iyi para, hatta Silva için az bile. Gelirse L'Pool için iyi transfer olur. Rafa'ya sorsanız Silva mı Barry mi? Cevap Barry olur...Vagner Love ise Everton'un takibindeymiş.. Ekürisi Jo orda, kendi de gelsin artık, yaş kemale ermeden kaçsın Rusya'dan...

Crosas Celtic ile anlaştı, büyük oyuncu olur diyordum ama Lyon kiralayıp almadıysa bir daha düşünmek gerekir; malum bu işin üstadı Lyon başkanı...

Hiç yorum yok: