3 Ağustos 2008 Pazar

Bir zamanlar #3, Sebastian Deisler


Henüz 18 yaşındayken Borussia MGB A takımına yükselmişti. 4 yıl içinde önce Hertha ardından Bayern'e transfer oldu. Başarısı onu Alman milli takımına kadar götürmüştü. Alman futbolunda efsane bir isim olacak kadar yetenekli değildi ama sahadaki disiplini ve azmi Almanlar için onu başka kılıyordu.

"Artık dizlerime güvenmiyorum. uzun zamandır bu sıkıntıyı yaşıyordum. Artık futbol oynamaktan eskisi gibi keyif almıyorum. Bir gecede verilmiş bir karar değil bu, zamanla bu karara vardım." 27 yaşında futbolu bırakmak zorunda kalan Deisler'in diz sakatlığı sebebiyle kliniğe yatırıldıktan sonraki sözleri. Bayern Munih genel menajeri Ulrich Hoeneß büyüklük yapmış; "2009'a kadar futbola dönmek isterse kapımız açık"demiş.

Basti'nin sakatlığını değilde, transfer dedikodusunu yazmak isterdim bloga...

Hiç yorum yok: