9 Şubat 2010 Salı

Sana kim saygı duysun


İşe giriş sürecinde yapılan görüşmelerde İnsan Kaynakları Departmanının zor -aslında zor değil ama akla o an gelmeyen- sorularından birisi de ne tür insanlarla anlaşamazsın sorusudur...

Ben işe girerken bu soruyu boş bırakmıştım. Herkesle anlaşabildiğimden değil; aklıma o an gelmediğinden. Geçen gün işyerinde İK Yöneticisiyle konuşurken aklıma geldi ve oluşan samimi ortamda içimi döktüm. Kendi kendini övmeyi seven insanları çok sevmem. Hatta hiç sevmem...

Bunlardan biri de Yılmaz Vural'dır. Çoğu insan Yılmaz Vural'ın saçma övgülerini makaraya alır ve bir şekilde eğlenir ama ben bunu yapamıyorum. Tribünler onunla dalga geçerken; o bunu farketmeyip daha da gaza geliyor ve üstüne biraz daha koyuyor. Sonrası bana patlıyor tabi...

Paşamız, yıllarca Anadolu'nun bütün renklerini giydi ama nedendir bilinmez(!) 3 büyüklerde bir türlü hoca olma fırsatı yakalayamadı. Bu artık Yılmaz Hoca için zor görünen bir ihtimal ki gözünü şimdi de Milli Takım'a dikmiş. Eyvallah ben saygı duyarım. Bu ülkede her hoca Milli takımı çalıştırmak ister. Ancak çıkıp da uygun aday benim deme... Bırak başkaları desin. Biraz mütevazi ol...

Bir kaç ay önce yaptığı densizliğe yenilerini eklemekte gecikmiyor maşallah. Yabancı istiyorlarsa da Alman vatandaşlığımda var temalı konuşmasına şimdi de "Yabancı Hoca'ya saygı duymam" özlü konuşmasını ekledi.

"Artık sıra bana geldi"...Konuşma böyle başladı. Maalesef, gerçekten böyle başladı. Artık sıra bana geldi ne demek. Senden sonra da benim o zaman.

Sonra da salladı Piontek'ten Aragones'e, Del Bosque'ye kadar... Ayıptır Hocam...

Şu ülkede bilmem kaç tane lisanslı antrenör var, bir tane bile mi Milli takım için hoca çıkaramıyoruz teziyle gelmeyin. Rusya, Hiddink ile Yunanistan, Rehhagel ile adam oldu.

Şu ülkeye adam gibi, kişilikli bir futbol oynatan Hoca'ya ihtiyacımız var. İmzamız olsun artık. İyi ya da kötü bir imza... Farklı bir kimliğimiz olsun. Danimarkalıya, Türk Milli takımı dendiğinde kafasında bir şeyler şekillensin.

Yılmaz Vural'a da buradan diyeceğim, Hocam git bi çay koy...

Hiç yorum yok: