11 Şubat 2010 Perşembe

İngiltere Kaptanı Kim Olmalıydı?


Terry'nin malum hikayesinin ardından Capello kaptanlık pazubandını ondan alıp Rio'ya vermişti. Rio Ferdinand'ı severim ama kaptanlık konusunda soru işaretini de koyarım. Başka Milli takım olsa neyse ama söz konusu İngiltere olunca, kaptanlık alternatifi de bu kadar bolken pazubandın Rio'ya verilmesini çok mantıklı bulmuyorum.Bu arada kaptanlık seçiminin en zor olduğu ülke heralde İngiltere'dir...

Adaylar oldukça fazla olduğundan sizlerin de görüşünü merak ettim. Ben üzerindeki kırmızı formanın hatrına Rooney derim ama Gerrard, Beckham, Lampard, Neville ve yaşı gereği James de olabilir... Hoş Neville'i kaptan falan yapmam da, yine de tecrübesini düşünüp adını buraya yazdım. Ankete koymam ama. O kadar da değil...

Adaylarımızı sağ tarafa yazdım. Her şeye rağmen Terry kaptan olarak kalmalıydı diyenleri de unutmadım, onu da ekledim. Siz olsanız kimi kaptan seçerdiniz?

4 yorum:

SirEvo dedi ki...

Çok seçenek var ama ben de Rooney'den yana kullandım hakkımı. Rooney olmasa bile, Rio hiç haketmiyor benim gözümde.

aamet jr. dedi ki...

Bence bu kupalık Beckham, sonrasında da Lampard olamalı.

Unknown dedi ki...

takımındaki kaptanlığına atfen gerard dedim...

deepman dedi ki...

bence beckham. gayet kaliteli takımlarda oynadı ve bu takımlarda her türlü futbolcuyla oynarken, tip tip antrnörlerle çalıştı. hepsinden fazladır tecrübesi.