13 Şubat 2010 Cumartesi

Gaziantepspor 2 - 0 Beşiktaş


Lige verilen uzun ara TSL'den iyice uzaklaştırmıştı. İnsan, hissetmeyince soğuyor işte. Taraftarı futboldan soğutmamaya, zinde tutmaya yönelik uydurulmuş statülü Türkiye Kupası bana tat vermiyor. Tat alanlar ligin 2. yarısına da iyi girmişlerdir umarım...

Sonrasında başkanlık seçimi ve Demirören'in tekrar başkan seçilmesi hepten uzaklaştırdı beni. Futboldan zevk almıyor değilim, TSL'yi az takip ediyorum. Premier Lig, La Liga, Serie A fazlasıyla yetiyor bana. Derken yine ne oldu bilmiyorum ama içimde TSL olgusu tekrar kıpırdandı. Maalesef kıpırdandı...

2 haftadır farklı sebeplerden dolayı, elimde olmayarak Beşiktaş maçını izleyememiştim. Bugün program çıkışı mekana gittim izledim. İnanın 15. dakika çıkasım geldi. Ben en zevksiz Beşiktaş maçını bile heyecanla izleyen adamım. Ancak bu maçı cidden izleyesim yoktu. Görev bilinciyle oturdum izledim. 85'te çıktım. O kadar da olur...

Maçı uzun uzun anlatmaya gerek yok. Bir iki tespitle konuyu kapatacağım...

Tabata ile başlayayım. Tabata'nın bugün oynadığı futbolu TSL ve Bank Asya Liginde mücadele eden her futbolcu oynardı. Tabata bu takımın 10 numarası. Oyun kurucusu. Takımda sorumluluk alması gereken 1. insan. Takımı hücuma kaldırması gereken zatı muhterem... Peki ne yaptı? Aldığı topu gerisindeki Fink'e ve Ernst'e verdi. Tek çalım atmadı. Cezasahasına hemen hemen hiç girmedi. Kaleye şut çekmek mi? Haşa olur mu öyle şey... Ben Tabata'yı izlemek istemiyorum...

Ekrem, topu aldığında kendi etrafında dönmeden bir şeyler yapsın diye Facebook'ta grup açacağım...

Holosko... Sorumluluk almayan 2. insan. İyi niyetli, paylaşımcı kişiliği sahaya yansıyor maalesef... Hızlı futbolcunun teknik kapasitesi belirli bir düzeyin altında olunca, sıkıntılı oluyor. Holosko buna tam teşekküllü bir örnek...

Nobre... Keşke hiç girmeseydi.

Takımın geri kalanı çok mu iyiydi? Değildi. Farkındayım. Örneğin Sivok çok da hata yaptı ama benim gözüme bunlar batıyor. Bir şeyler yapıp arada hata yapmak ile hiç birşey yapmamak çok farklı...

Gaziantepspor bugün günündeydi. Yılda bu maça benzer en fazla 3 maç daha oynarlar. Bu performans, bütün şartların pik noktası sonucu çıkmış bir performanstır. Çok iyi alan savunması yaptılar. Beşiktaş bu savunmayı açamadı ve mücadele etmedi...

Neyse Real Madrid maçını izleyeyim de tadım tuzum gelsin..

Hiç yorum yok: