23 Ocak 2009 Cuma

Toplu imza töreni


Bu kadar çok adamı bir anda Yıldırım Demirören'den başka alan da çıkıyormuş. Transfer adı altında aklına geleni, yoldan çevirdiğini masaya oturtmuş, basın karşısına çıkarmış Kocaelispor.

Toplu imza törenleri, toplu sünnet ya da toplu düğün törenleri gibidir benim için. Futbolcu için güzel bir duygu olmasa gerek. Mesela bugün Kocaelispor 11 tane oyuncuyla sözleşme imzalamış.

Toplu sünnet törenleri; Onlarca, bazen yüzlerce çocuğun pipisini kesme törenleridir. Çocuk zaten pipi derdinde, bir de bunun üstüne kargaşa, gürültü, bağıranlar, çağıranlar...Aman Allahım...O çocuklardan birisi ben olmak istemezdim. Sağolsun peder bu konuda beni düşünmüş...

Toplu düğünler... Bu şekilde evlenmek istediğimi hiç sanmıyorum. Evlilik, genellikle hayatta bir kere olan bir şey. Eşimin o gün odak noktası olmak isteyeceğine eminim. Gerçi ekonomik olabilirdi, hmm hiç böyle düşünmemiştim...ehehuehu...


Futbolcu olsam, toplu imza töreninin bir parçası olmak istemezdim. Hele hele büyük takıma ilk gidişimse ve benimle aynı törende çok daha popüler biri varsa, vay halime... Zaten o kadar kişi bir anda imza atıyor. Kim kimi çekiyor belli değil. Poz verirsin seni çekmezler. Ta cehennemin dibinde, arkalarda, senin bakamayacağın bir açıda birisi seni çekiyordur. O da diğerlerini bitirmiş, sana geçmiştir falan filan. Sönük bir başlangıç...

Ha bazen de toplu imza olmaz. Sırayla, belki de senin adını dahi bilmeyen bir yöneticinin yanına oturur yalan bir imza fotoğrafı çektirirsin. O da ayrı bir rezalet. Yönetici sürekli aynı pozu verir, yüzünde de Ronaldinho'yu almış havalarında yalancı bir gülümseme...

İmza töreni biter, sahaya çıkar top sektirirsin. Bazen de sektiremezsin. İki türlü sektirememek vardır, Nartallo gibi yeteneksizsindir bu sebeple sektiremezsin ya da kalabalıktır fırsat bulamazsın. "Verin lan topu biraz da ben sektirecem" de diyemezsin işte...

11 kişi bir anda aynı takıma gidiyorsan, imza töreni sonrası yapılacak tek şey. Altı kişi öne beş kişi arkaya takım pozu vermek...

Hiç yorum yok: