7 Temmuz 2008 Pazartesi

Ben de inanamıyorum


Fanatik gazetesinde Edip Adanır imzalı "İnanamıyorum!" başlıklı haberi okudum; içler acısıydı. Tamamen bir gazla yazılmış gerçeklikten çok uzak, bir gazeteye yakışmayacak saçma sapan, yalan yanlış bilgilerle(!) dolu bir yazı.


Arkadaş Harry Kewell'in Galatasaray'a geldiğine inanamamış, sonra da saçmalama boyutuna varan bir yazı dizisi..


Para konusu çok komik“Para için gelmiştir İstanbul’a” denildiğini duydum. Bundan daha komik bir dedikodu olamaz herhalde. Bakın bu adamın paraya ihtiyacı yok. Hatta istesinler borç verir Galatasaray’a!


"Galatasaray'a para için geldi" demelerini komik bulmuş. Roma yerine Galatasaray'a ya da bir başka Türk takımına neden gelsin? Çocuğunun eğitimini mi düşünmüş olabilir yoksa eşi İstanbul diye tutturmuş mu olabilir?


"Sakatlanıyor da, niye?Bir kere, topu tutan, arkasını döndüğünde kolay kolay topu bırakmayan bir tarzı var. Ayrıca, kötü durumda olan oyuncunun yanına gider, nesi varsa ortaya koyar. Sakatlanıyor ya sürekli, bundan işte. Verilen görevi yapmaz, verilen görevin fazlasını yapar. En zor durumda takımı rahatlatır. Liverpool bir adamı dünyanın parasını vererek kolay kolay almaz. Çok büyük bir iş başardı Galatasaray."


Bu ne demek Allah aşkına? verilen görevin fazlasını yapmak ne demek, sakatlanan oyuncunun yanına gidip nesinin olduğunu ortaya koymak ne demek. Bunlarla sakatlanmanın ilgisi ne?


Ne de olsa o da kaptan.Sarı-Kırmızılılar, transferdeki ‘kaptan’ tercihinden vazgeçmiyor. Şu an Cim Bom’un kadrosunda bulunan yabancı yıldızlardan Shabani Nonda, Kongo Milli Takımı’nın, Tobias Linderoth, İsveç Milli Takımı’nın, yeni transfer Harry Kewell da Avustralya Milli Takımı’nın kaptanlığını yapıyor. Sezonun bitimiyle yolların ayrıldığı Bouzid, Cezayir’in, Rigobert Song da Kamerun’un kaptanıydı.


Bu kısmı okuduğumda Nonda'nın kaptan olabileceğini tahmin ettim ama Bouzid'in kaptan olmasına çok şaşırdım, Milli takıma neden genç bir oyuncuyu kaptan yapsınlar ki? Sonra araştırdım ve bahsedilen ülkelerin kaptanlarını buldum..


Cezayir : Yazid Mansouri

Kongo : Lomano Lua Lua

İsveç : Olof Mellberg


Yani yuhh.. Neden böyle bir şey yazma gereksinimi duydun ki?


Ayrıca, Kewell'in eşinin dünya tatlısı, özü sözü bir, fevkalade birisi olduğunu söylemiş..Aile dostudur dedim geçtim burayı...


Hiç yorum yok: