29 Mayıs 2012 Salı

Sen misin milli marşı okumayan!


Büyük turnuvalar dışında milli maçları izlemem. Mazisi sağlam maç olursa izlerim sadece. Mesela İngiltere - Almanya maçını izlerim ama Türkiye - Belarus maçının benim için hiçbir anlamı yoktur. Milli takımlar dediğimiz şeyin de biraz netleştirilmesinin gerektiğini düşünüyorum. Milli diyorsak gerçekten milli olmalı. Mesela Aurelio bizim takımda asla oynayamamalı. Ya da Senna İspanya milli takımında oynayamamalı. Bunun gibi onlarca örneği var, hepimiz biliyoruz.

Adem Ljajiç ile Sırbistan milli takımının arası gergin. Sırplar, Ljajiç'i şimdilik de olsa kadrodan çıkardı. Sebep tuhaf. İspanya maçında milli marşı söylememiş olması. Mihajloviç, Sırp oyuncuyu evine gönderdi, kapılar tamamen kapanmadı ama şu anda kadroda olmayacak dedi.

Ljajiç en son lig maçında hocasına atarlanmış, dayağı yemişti. Şimdi de Mihajloviç'ten kesik yedi. Mthiş bir yetenek ve ismi farklı konularda ortaya çıkıyor.

Bu arada ben cezayı anlamsız buluyorum. Milliliği tartışılır milli takımlardan, marşı söylemediği için ceza yemek!

1 yorum:

oğuzhan dedi ki...

sırplar bu konualrda affetmez.dünyadaki en milliyetçi topluluk sırplardır.Ljajic kendi kaşınmış.
Milli takımlar hakkındaki görüşlerine %100 katılıyorum.Ben de arkadaş çevremde senin yazdığınkilere benzer düşünceleri dile getridiğimde ırkçı,faşist nitelemelerine maruz kalıyorum.Halbuki alakası yok,aynen dediğin gibi Milli takım Milli Takım gibi olmalı.Birleşmiş Milletler oturumu gibi değil.