20 Nisan 2011 Çarşamba

Gole sevinmemek




İlhan Mansız'ın Ankaragücü forması altında Beşiktaş'a gol attığında sevinmediğini hepimiz anımsarız. Benzer bir durum geçtiğimiz hafta İtalya'da da oldu. Daha doğrusu İtalyanlar benzer bir durum olduğunu iddia ediyor.


Tanıdık bir isim: Gökhan İnler. Haftasonu Udinese-Napoli maçında müthiş bir gol attı ve sonrasında sevinmedi. Tabi İtalyanlar, yıl sonu Napoli'ye gideceği için gole sevinmediğini iddia ettiler. Gökhan bu iddiaları reddediyor tabi. "Napoli taraftarı arkadaşlarım var ve onlara saygısızlık etmek istemediğim için sevinmedim. Benzer sebepten, Milan'a gol attığımda da sevinmemiştim ancak o zaman bu tarz tepkiler almadım. Geleceğimle ilgili kararı vermedim ve bir başka kulüple anlaşmış değilim" dedi.


Gökhan çok inandırıcı gelmedi bana açıkçası. Muhtemelen gelecek yıl Napoli forması giyecektir.

Hiç yorum yok: