22 Aralık 2010 Çarşamba

Adam olmayacak çocuk: Balotelli


Mario Balotelli ile Batuhan'ı birbirine benzetirim. Bu benzetmeyi yapan tek kişinin de ben olmadığımı biliyorum. Batuhan'ın röportajını izlemişsinizdir, izlemediyseniz de işte size link... Bunu izledikten sonra iyi ki defolup gitmiş dedim...

Şimdi, Batuhan'ın kişiliği benzer muadili Balotelli'ye gelelim. Tuttosport'un Golden Boy ödülünü bu sene Balo kazandı. Ödül sonrası yine beklenen açıklamalarını yaptı. Ödülün önceki sahipleri Cesc, Rooney ve Vaart'a gönderme yaparak, 'bu ödülü daha önce kazananlar arasında sadece biri benden iyi o da Messi. Messi'den sonra en iyi oyuncu benim, diğerleri benim gerimde kalır' açıklaması yaptı. Messi konusunda mütevazi davranmış majesteleri...

Bitmedi. İkinci olan Wilshere hakkında da atıp tuttu. "Onun adı neydi? Wil...? Onu tanımıyorum. Arsenal ile oynadığımızda gözlerim üzerinde olacak" dedi. Bununla da sınırlı kalmadı Gana asıllı İtalyan. Konuşmasının sonunda bir gün Milan forması giymek istediğini yineledi.

Balotelli, laf attığı Wilshere'den bugün daha yetenekli olabilir ama Wilshere ondan çok daha üst düzey bir oyuncu olacaktır. Bu adam bu kafayla giderse -ki gider- bir kaç yıl sonra sıradan bir oyuncu olur; sonrasında da bir baltaya sap olamadan unutulur gider. Yıllar sonra böyle bir yetenek vardı diye anarız...

Hiç yorum yok: