9 Ağustos 2010 Pazartesi

30 yaş


Amauri ve Wes Brown... Her ikisi de 30 yaşında. Birisi İtalya milli takımıyla ilk milli maçına çıkacak diğeri ise hazırlık maçı kadrosuna dahil edilmesine rağmen milli takımı bıraktığını açıkladı.

Amauri'nin hikayesini az çok biliyoruz. Hem Brezilya, hem İtalya pasaportlu. Kalitesi ortada ama her iki milli takım için de bugüne kadar tercih edilmedi. Son Dünya Kupası'nda her ikisinin de kadrosunda olabilirdi. Hatta İtalya'da ilk 11 bile oynardı. Juventuslu oyuncu her iki ülkeye de kapıyı kapatmış değildi. Politik açıklamalar yaptı, durdu. Seçildiği milli takımı öveceği belliydi ki öyle de oldu. "Brezilya'da doğdum ama 10 yıldır bu topraklardayım ve kalbim de bu ülke için atıyor" dedi. Neyse inanmış olalım...

Diğer taraftan Wes Brown, İngiltere Milli takımını bıraktığını açıkladı. "30 yaşındayım ve artık bu formayı gençlere teslim etmem gerektiğini düşünüyorum. Bundan sonra sadece kendi takımımın başarısına odaklanmak istiyorum." Wes Brown ile birlikte Milli takımı bırakan bir başka isim ise Robinson. Kaleci kıtlığı varken, İngilizler için pek de hayırlı bir haber görünmüyor bu.

1 yorum:

Cartalete dedi ki...

Taa Palermo'daki performansından dolayı milli takıma yükselmesi gerekiyordu.

Kadroya bakmadım, ama;

Balotelli Amauri Quagliarella

çoktandır geçilmesi gereken 3'lüdür bana göre.