18 Ağustos 2010 Çarşamba

Bellamy giderken


Man City, Beşiktaş'a Bellamy'i önerdi haberlerini duyunca biraz etkilendim açıkçası. Takıma böyle bir oyuncunun gerekliliği konusunda ısrarcı değilim ama Dünya gözüyle bu güzel kardeşi Beşiktaş forması altında görmek de benim için tarifsiz olurdu...

Craig Bellamy'i Newcastle yıllarından beri izliyorum. Futbol stili, kalitesi bir kenara ben daha çok kişiliğini, hırçınlığını, asiliğini, hırsını seviyorum. Diğerlerinden farklı buluyorum Galli oyuncuyu. Yıllar öncesinde adı yine Beşiktaş ile anıldığında da benzer duyguları hissetmiştim ama o zaman Beşiktaş'ın üzerinde bir oyuncuydu ve çok da umutlandırmamıştı beni. Bugün ise tam tersi. Muhtemelen önerildi ve Beşiktaş kabul etmedi...

Craig ülkesinin takımlarından Cardiff ile anlaştı. 1 yıl kiralık olarak Championship Lig'de, Cardiff forması giyecek. Transfere sevindim. Sözgelimi Birmingham'da oynayacağına, kendi ülkesinin takımında oynasın, onu EPL'ye çıkarmak için uğraş versin.
Bellamy, gelecek sezon Chopra ve McPlail ile birlikte oynayacak. Cardiff'in Malezyalı yeni sahibi takımı EPL'ye çıkarmak için uğraşıyor. En son bu amaçla 2007-08 sezonunda Fowler, Hasselbaink ve Trevor Sinclair ile anlaşmışlardı ancak ligin sonunda hüsrana uğramışlardı.

Gönlüm Bellamy ve Cardiff'ten yana. Bellamy'e, Galler Milli takımından sonra Cardiff'te de kaptanlık yakışır. Adam olsunlar, versinler...

2 yorum:

Shareef dedi ki...

Bellamy sanıyorum Cardiff için birkaç EPL teklifini de reddetmiş..

bosphorus dedi ki...

Beşiktaş'ı bilmem ama Bellamy'nin kabul etmediğini biliyorum.Aston Villa,Everton ve bazı diğer ingiliz takımları onu istediler ancak "Cardiff'te oynamak istiyorum" diyerek teklifleri reddetti.