28 Ağustos 2010 Cumartesi

Beşiktaş'ın grubu


Gündeme dair yazacak çok şey var. Bir yerden başlamak gerekir düsturuyla Beşiktaş'ın rakiplerinden başlayalım...
1. HAFTA: Beşiktaş-CSKA Sofya (16 Eylül),

2. HAFTA: Rapid Wien-Beşiktaş (30 Eylül),

3. HAFTA: Beşiktaş-Porto (21 Ekim),

4. HAFTA: Porto-Beşiktaş (4 Kasım),

5. HAFTA: CSKA Sofya-Beşiktaş (2 Aralık),

6. HAFTA: Beşiktaş-Rapid Wien (15 Aralık)

Öncelikle UEFA'ya 0 bay geçmeli; Kimisiyle içerde, kimisiyle deplasmanda oynamalı saçma sapan sistemden vazgeçtiği için tekrar teşekkür ederim. Geçen sene ile birlikte dönülen yanlış, bize bu sistemin ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha gösterdi...

Beşiktaş zor bir kura çekmedi. Kurayı zorlaştıracak olan 3. ve 4. torba takımlarından ortalamaları seçti. 1. torba için de benzer bir durum söz konusu...

1. torbadan Liverpool, A.Madrid, Sevilla ve Juventus'un gelmesini istemedim. Porto, kolay bir rakip değil. Kadrolarına baktığımızda aman aman bir yıldız göremiyoruz ama Hulk, Falcao, Meireles, Varela bugün adı çok popüler olmasa da çok can yakabilecek kalitede oyuncular. Grubun favorisi Porto'dur...

3. torbadan gelen CSKA'yı Sabri'ye sormak gerekir. O konuda üstad odur.

4. torbadan gelen Rapid Wien'i CSKA'dan çok da farklı görmüyorum. Aynı kalitede iki ekip. Ortalama bir 4. torba takımı. Beşiktaş bu iki takıma üstünlük kurup, gruptan çıkacaktır muhtemelen.

Kura, şeker değil... Beşiktaş, henüz tam oturmadığı için 3 tane 4. torba takımı gelse bile rahat eleriz, basarız geçeriz diyemiyorum. Takımın gidişatını görmek gerekir. Kağıt üzerinde gruptan kesin çıkar. Üstelik yıllar önce bizi vuran adam da bizdeyken Porto'nun önüne de geçebilir...

2 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

Yakında CSKA hakkında detaylı bir yazı geliyor...

bianconeri dedi ki...

Eyvallah abi..Heyecanla bekliyoruz :)