4 Mayıs 2010 Salı

Winner


Tomas Zapotocny ismi 2 yıl önce devre arasında anılmıştı. Sonra yerine Gordon geldi. Biliyorum adı Gordon, soyadı değil ama soyadını yazmak için google'a girmem gerekiyor. Şimdi üşendim...Okunuşu Şindelfeld...

Neyse konuyu saptırmadan devam edelim. Zapo'yu ilk duyduğum an o andı. Yılların FM'cisi olarak ismini duymadığım bir oyuncuyu alıyor olmamız soru işaretiydi benim için. Nyese ki almadık o an... Sonra yıl sonu geldi ve 2 katı fiyatına aldık...

Almıştık artık. Yapacak birşey yok. İyi midir kötü müdür diye hemen açtım Udinese'nin sitesini. Yaklaşık 10 maça baktım. Zapo oynadığında takım kazanmış, oynamadığında kaybetmiş ya da berabere kalmış. Bana öyle denk gelmiş olma ihtimali de var tabi... Ben o gün Zapo'nun adını "Winner" koymuştum...

Sonra bize geldi. Fena da değildi. Şampiyon da oldu. Winner'lığını bir kez daha gösterdi. Şimdi Bursaspor'da ve şampiyonluk şansı devam ediyor. Şampiyon Bursa olursa, gerekirse Ferrari gitsin ama Zapo geri gelsin...

1 yorum:

Turiaf dedi ki...

Hacı asıl winner Cisse. Marsilya'yı şampiyon yaptı adam. Fink gitsin cisse dönsün bence