29 Nisan 2010 Perşembe

Turbo geri döndü


Turbo fena, çok fena. 2010 sezonu için hazırlanan Turbo, uzun aradan sonra koştuğu ilk kupa koşusunda (23 Nisan) yanıltmadı bizleri. Beklenenden de iyiydi kanımca. Artık 5 yaşında safkan. Çıktığı gibi götüreceğini tahmin etmemiştim bu grupta. TV başında kitlendim izlemek için ama bu kadar kolay geçeceğini bilseydim heyecan yapmazdım açıkçası. Kafkaslı'nın sakatlık yaşaması bir yana diğer safkanların da zorlayacağını düşünüyordum ama Turbo'yu iyi hazırlamış Ümit Arslan. Böylece Turbo'nun kazancı 3,5 milyon TL'ye yaklaşmış oldu. Ayrıca bu formuyla 2010 seznunda rakipsiz kalacağını da göstermiş oldu. Tabi şunu söylemek lazım. 23 Nisan Koşusu 1400m Çim pist mesafesindeydi. Turbo için böyle kısa mesafede artık kaybedilecek bir yarış öngörmek zor. Ancak kendisi kalitesinde, aynı tarzı koşabilecek at zorlayabilir ki, yeni gelen Arap taylarında böyle bir performans gözükmüyor. İlerleyen zamanlarda uzun mesafelerde daha çekişmeli yarışlarda, çıktığı gibi gelmesinin zor olcağaını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: