24 Mayıs 2009 Pazar

Şampiyon yapıp ayrılmak


Dün görmüştüm haberi. Hatta blogda da yer verecektim ama yok daha neler dedim, umursamadım. Almanya şampiyonu hoca değiştirdi. Wolfsburg'u tarihinde ilk kez şampiyon yapan Felix Magath gitti ve yerine Armin Veh geldi. Magath da Schalke 04'e gitti. Magath'ın imzası önceden atılmıştı gerçi.Gideceği belliydi ama yine de şampiyon yaptı belki gitmez düşüncem vardı.

Benzeri yıllar önce ülkemizde de olmuştu. Galatasaray'ı şampiyon yapan Luce, ertesi yıl Beşiktaş'a gitmişti. O zamanlar lisedeydim, İngilizce öğretmenimiz Mehmet Yalım, sene başında şampiyon Beşiktaş olur demişti. Futboldan anladığından değil ya, "Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste" temeli üzerine oturttuğu futbol ve sosyal anlayışıyla söylemişti bunu.

Hocamı bulup hala buna inanıp inanmadığını sormam lazım, Schalke'ye kaç verir ki bahisler?

Hiç yorum yok: