13 Aralık 2008 Cumartesi

Takaslar ve Kovulanlar


Bayram boyunca hareketlik devam etti NBA'de. İki takas vardı aynı günde. Açıkcası uzun zamandır bu kadar hareketli başlayan bir sezon görmemiştim. Suns-Bobcats arasında Jason Richardson+Jared Dudle = Raja Bell+Boris Diaw+Sean Singletary gibi bir takas olmuş. Açıkcası takas iki tarafada ne katıcak ben anlamadım. Suns J-Rich gibi savunmaya takılmayan bir adamı Raja Bell gibi ilk beşte savunma yapan tek adamı da vererek aldı. Zaten sıkıntılı olan savunmayı hepten çöpe attılar. Üstüne zaten dar olan benchde çok yönlülüğü ile en azından önemli bir zenginlik katan Diaw'ı kaybettiler. Bobcats için ise takıma hücum anlamında tatmin edici katkı verebilen tek oyuncu olan J-Rich i kaybetmesine anlam veremedim.
Diğer takas ise üç takım arasında olmuş. Wizards Javaris Crittenton ve Mike James i alıp Hornets e Antonio Daniels'ı Memphis e ise Memphis'den daha önce aldıkları birinci tur draft hakkını vermişler. Açıkcası çoğu kişi takasın kaybedenini Wizards olarak söylesede ben öyle düşünmüyorum. Açıkcası Javaris Crittenton 'dan çok şey bekliyorum. Gelişme durumuna göre Barbosa-Baron Davis arası bir oyuncu olacak bence. Ancak zaman ve şans tanımak çok önemli. Mike James'den ise hiç birşey olmaz. Artık Avrupa'ya dönme dışında başka bir tercihi yok bence. Memphis ise daha önce saçma bir şekilde (navarro takası) Wizards'a veridiği draft hakkını geri alarak hatasının telafi ederek zaten parlak olan geleceği için önemli bir adım daha attı. Hornets ise Mike James yerine çok daha iyi olan Daniels'ı alarak benchini kuvvetlendirerek doğru bir hamle yaptı.

Açıkcası hoca kovulmalarıda bu sezon daha erken geldi. Önce Carlesimo Thunder dan daha sonra Sam Mitchell Toronto'dan ondan sonra ise Randy Wittman Timberwolves'dan kovuldu. Bugünde Maurice Cheeks Philadelphia'dan kovulmuş. Yeni koçlardan en enteresanı tabi ki Timberwolves organizasyonunun en nefret edilen adamı olan Kevin Mchale. Genel Menejerliği elinden alınmış Allahtan. Takımı ne hale getirdi bari takımın geleceğine daha fazla zarar vermesin.

1 yorum:

Sheed dedi ki...

critt sonunda uygun takımı bulmuş gibi.. artık oynaması lazım.. bu wizards'ta da süre bulamaz ya da iyi rakamlar yakalayamazsa bahanesi yok..