3 Aralık 2008 Çarşamba

Kara gün; 30.11.2007 anısına...

Yoğun tempoda (sınavlar, iş vs.) ne bloga yazı yazabildim, ne de diğer blogları takip edebildim. Hatta yazmayı çok istediğim halde, uygun olamamamdan dolayı 30.11.2008 gününde ATLAS-JET kazasını anmak için bile bir şeyler yazamadım. 57 kişinin hayatını kaybettiği kazada hatırlarsınız öğretim elemanları da vardı. Buradan hepsini anıyorum. Özellikle Prof. Dr. Engin Arık hocamızı saygıyla anıyorum.

Kazanın 1. yılının dolduğu günlerde, kazanın detaylı raporu da açıklandı ve raporda suç malesef hayatını kaybeden pilotlarda bulundu, tabi ki doğal. Kazadan 7 gün sonra ulaştırma bakanının elinden yılın başarılı havacılık ödülü alan sivil havacılık müdürüne, daha 7 gün öncesinde soruşturma başlatılmıştı. O yüzden doğal diyorum pilotlarda suç bulunmasına. Neyse giden gidiyor sonuçta, kalanlar da bir şekilde paçayı kurtardığına göre, bize fazla söz düşmüyor gibi görünüyor. Yine de, Atlas-Jet'in güvenirliği konusunda şüphelerim hala devam ediyor. Bir kez kullandığım bu havayolu şirketinden hiç memnun da kalmadığımı göz önünde bulundurursam, Atlas-Jet'i her platformda eleştirmeye devam edeceğim.

Mekanınız cennet olsun... Sizleri unutmayacağız...

Hiç yorum yok: