4 Kasım 2008 Salı

Bibibibibillups - Iverson Takası

Açıkcası böyle büyük bir takasın bu kadar erken gerçkeleşmesini beklemiyordum. Detroit'te yazın bazı değişiklikler olması bekleniyordu ancak hiçbirşeyolmamıştı. Neden bu kadar beklediler açıkcası anlamadım. Hedeflerinin iverson ile şampiyonluk olduğunu düşünmüyorum. İverson'ın biten kontratı Detroit'i ilgilendiren kısım. Rasheed Wallece'ın da kontratının bitmesiyle önümüzdeki yaz bir boşluk olacak Detroit cap'ında. Böylece istedikleri kişiye max verebilecekler. Belki önümüzdeki yaz Boozer'a sulanırlar yada 1 sene bekleyip Lebron veya diğer yıldızların (Wade,Bosh,Amare) serbest kaldığı 2010 avına birçok takım gibi katılabilirler. Şuan ise nasıl bir beş ile maçlara çıkacaklar açıkcası bilmiyorum. Billups'tan sonraki pg ları olarak düşündükleri Stuckey ilk beş çıkacak mı? çıkarsa 2 numarada kim oyanayacak? answer mı hamilton mu? Yada abartıp kısa bir beş (stuckey-ai-hamilton-tayshaun-rasheed) ile mi oynayacaklar merak ediyorum.

Denver tarafına bakarsak; Billups pg eksikliğini yeteri katar toparlar. Olmayan dış savunmayı toparlar ve önemli bir şut tehditi olur. Oyun kuruculuğunun ise eskisi kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Ancak doğru düzgün pg ı olmayan bir takım için çok tatmin edici olur diye düşünüyorum. JR Smith'in de ilk beşe dahil olması Denver açısından önemli olduğu kanısındayım. Carter'a göre daha iyi bir ilk beş oyuncusu.Bu arada Denver'ın McDyess'ı buy-out etme muhabbeti var ve eğer bu olursa başa oynayan birçok takım (Lakers, Celtics, Spurs, Hornets, Rockets) Dice'ı kapmaya çalışacaktır. Ancak ben Denver neden Dice'ı bırakır anlamıyorum. Nene ve K-mart sık sakatlanan oyuncular ve yedekleride çok tatmin edici olmadığından Dice Nuggets için çok önemli bir oyuncu olur kanısındayım. Birde yazın lüks verigi ödememek uğruna Camby'i takas etmeselerdi şuan çok sağlam bir kadroya sahip olacaklardı;

Billups/Carter
JR Smith/Dahntay Jones
Carmelo/Kleiza/Balkman
K-mart/McDyess
Camby/Nene

Hiç yorum yok: