9 Kasım 2010 Salı

Beşiktaş 1-1 Kasımpaşa

Yazacak çok birşey yok aslında. Gün geçtikçe kötüye giden bir takım. Son iki maç yazımda bahsetmiştim, telafisi olmayan maçlar bunlar. Sivas maçı moral açısından önemliydi kazanıldı ama gelecek adına umut vermedi, Porto maçı önemliydi berabere bitti, iyi sonuçtu. Bu maçta Kasımpaşa'ya puan kaybedildi.
Kasımpaşa'nın şimdiye dek 2 puan alabildiğini bilmek acı. Ligin santra yapma konusunda en tecrübeli takımı olduğunu bilmek acı. 85 dakika o takıma gol atamamak, atamamayı geçtim ciddi pozisyon bulamamak ayıp.
Tek tek oyuncu değerlendirmesi bu aşamada anlamsızlaşıyor. Rüştü'ye yediği gol için kızsam ne kızmasam ne. Hadi o bir tane yedi, at iki tane, ne ikisi dört tane, beş tane at...
Bu yılın en kötü futbolunu izledim desem, bu kaçıncı baskı olacak bilmiyorum. Gün geçtikçe kötüye gidiyoruz. Yakalabileceğimiz bir seriyi Kasımpaşa maçıyla bozuyoruz. Dibi görmek istiyorum artık.

Hiç yorum yok: