21 Ekim 2009 Çarşamba

Larsson bırakırken


Yaşım sebebiyle Högaborg ve I. Helsingborg dönemlerini hatırlamıyorum. Hayal meyal Feyenoord dönemini biliyorum ama elbette ki gözlerimi kapadığımda yeşil-beyaz Celtic formasıyla görüyorum İsveçliyi...

Futbol kariyerimin sokak aralarında geçen dönemlerinde belki hiç Celtic formam olmadı ama Larsson olmuşluğum vardır. Sarı saçlı rasta olmadım da gol attığımda dil çıkardığımı hatırlıyorum. Boban'dan artakalan sürede, golcü kimliğimi ortaya koyduğum maçlarda kısaca Larsson diye isimlendirirdim kendimi...
İsveçliye olan sevgim Katalunya günlerinde biraz azaldı. E tabi bir de Mourinho'nun rakibi Barça'da oynayınca iyice fitil oldum ama sonrasında bir dönem de olsa Manu forması giyerek gönlümü almış olması güzeldi...

Bu sezon itibariyle zamanın sırma saçlı Larsson'u futbolculuk hayatına son noktayı koyuyor. Helsingborg kariyerini çok takip edemedim haliyle, Galatasaray'a karşı oynadığı maçı hatırlıyorum o kadar. İsveç günleri onun için hem bir vefa hem de biraz emeklilik hayatı gibiydi. Zaten son gördüğümde bıyık bırakmış, tam İsveç çiftçisi olmuştu...

Futbol piyasasından bir yıldız daha kayıyor. İskoçya liginde attığı toplam golü halı sahada atmak bile kasar. Biri bana söylesin Allah aşkına; o dizi kırıldıktan sonra nasıl toparladı da gollere devam etti...

Hiç yorum yok: