29 Ocak 2010 Cuma

Juventus nereye?


Bu haftayı işyerinde eğitimle geçirdik; yoğundu, yorucuydu, kimi zaman eğlenceliydi, kimi zaman sıkıcı bunaltıcıydı derken; Vel hasıl geçti gitti... Bu hafta içi yazamama nedenlerimin başında gelen sebep budur. Başka sebeplerim de var ama onlar biraz salatadan sebepler...

Öncelikle Deepman kod adlı Ercan kardeşimizi başarılı ve çok şükür az sıkıntılı geçen askerliği sonrası kendisini tekrar aramızda görmekten büyük mutluluk duyduğumuzu şahsına buradan iletiyorum. Aramıza hoşgeldiniz babyface Deepman... Turbo başta olmaz üzere, voleybol ve arada Eskişehirspor yazılarınızı tekrar okumak için hevesle bekliyoruz. Ünlü oyuncu yazınızı okudum, askerlik insanı Dünya'dan uzaklaştırıyor diyorlardı, tecrübe ile sabitledim. :) Der fitili ateşlerim...

Şimdi gelelim günün konusuna. 6 yıl önce Yıldız Teknik'i kazandığımda İsyanbul'a gelmeme sayılı günler kala babamın "İnsan'ın en iyisi de en kötüsü de İstanbul'dadır oğlum" sözü yoğunluğunu artırmıştı. Ben de bu sözün altına imzamı atarım. Hazır imza atmaya başlamışken bir başka söz daha yazar bir imza daha çakarım. "Teknik Direktörün en iyisi de en kötüsü de İtalya'dadır"...

Söz biraz iddialı. Elbette Kuveyt'te çok daha kötü teknik direktörler vardır ama benim kastım biraz overrated hocalar...

Bir tarafta Capello, Lippi, Ancelotti diğer tarafta Ranieri, Trapattoni ve elbette Zaccheroni... Hatta benim Trapattoni'nin geçmişine saygım sonsuzdur. Geçmişte başarılı bir hocadır ama benim dünyada olduğum ve futbolla az çok ilgilendiğim sürede sürekli göz önünde olan ama kendisinden bi cacık olmayan hocadır... Ranieri için biraz daha farklı hisler besliyorum. Kendisini sevmiyorum. Başarılı olduğunu falan da düşünmüyorum. Ne bugün iyi, ne de dün iyi olduğunu hatırlıyorum...Gelelim Zaccheroni'ye...Yok arkadaş bu adamı Juventus almış olamaz... Bu kadar da basiretsiz olunmaz. İtalya'da daha kolpa bir teknik direktör bilmiyorum. Fatih Terim'in önüne geldiğinde kıçına tekmeyi bastığı hoca olarak tanıdık onu. O gün bugündür de bir kez olsun Zaccheroni ile başarı, kazanmak, gurur kelimelerinin aynı cümlede anıldığına şahit olmadım.

Ferrara gönderilsin, eyvallah. Zararın neresinden dönersen kardır diyelim buna ama gelen gideni aratır diyerek bitirmek istemiyorum cümlemi. Hiddink dedikoduları dolaşırken Zacc neden?

Olan oldu bir kere. Bu kez gerçekten utanmak istiyorum. Juve toparlansın burdan Zaccheroni'den özür dileyeceğim...

Hiç yorum yok: