5 Mart 2010 Cuma

Hiddink Fildişi flörtü


Fildişi'nin Hiddink sevdasına blogda daha önce de yer vermiştim. Hatta bir süredir Türk Medyasının da gündeminden düşmeyen bir konu haline geldi.

Fildişi Futbol Federasyonu Başkanı Jacques Anouma konuyla ilgili açıklamasını yaptı.

"Guus is one of the persons that we have contacted. Probably next week we will decide something. We have not talked to Eriksson yet. Within the three or four candidates to become our coach, Guus is the one that we want the most, but the negotiations are still going on and nothing has been decided yet".

Açıklamayı özetleyecek olursak. Bir kaç Hocayla görüşüyoruz, Guus da görüştüğümüz hocalardan birisi, hatta en fazla istediğimiz. Ancak görüşmeler devam ediyor ve henüz karar verilmiş bir durum yok. Gelecek hafta karar verilmesi muhtemel...

Açıklamalara ne denli güvenilir bilinmez ancak gelecek hafta dananın kuyruğunun kopacağı belli...

Fildişi'nin Hiddink ısrarını anlamak güç değil. Kupada cidden çok zor bir kura çektiler. Brezilya, Portekiz ve Kuzey Kore ile aynı gruptalar. Ölüm grubunda... Kuzey Kore'yi geçtim, Brezilya - Portekiz ve Fildişi arasında sert geçecektir turnuva. Brezilya'nın bir adım önde tabi...

Hiddink'i de anlıyorum aslında. İyi para verirlerse neden gitmesin. Bedavadan turnuva finali. Eğlencesine bile gidilir. Ne de olsa geleceği garanti altında...

Türkiye için aynı şeyleri söyleyemeyiz. Daha önce makaraya alıp gitsin eğlenceli takımdır dedim ama Hiddink'in gitmeyip milli takıma konsantre olması bizim açımızdan daha verimli olacaktır elbette...

Hiç yorum yok: