9 Eylül 2009 Çarşamba

Taraftar Cassano'yu istiyor

AS Bari'ye karşı hislerim CM sevgisinden öte. Beşiktaş formasının, Celtic forması kadar popüler olmadığı bir dünyada, Padova formasından bile daha az tanınır olduğu topraklarda bir taraftar tarafından tanınması mutluluk vericiydi. Hayatımda en çok o taraftarla konuşmak istemiştim ancak ne o İngilizce biliyordu ne de ben İtalyanca... Ortak dilimiz futboldu, o da 5 dakikadan fazla sürdürmedi muhabbeti..

Bari'de Bari tutulurmuş...Ondan öğrendik...

Bunun üzerine de yazacak şeylerim var ama şimdi konuyu daha fazla dağıtmadan Bari özeline gelelim...

Geçen yıl Serie B şampiyonu olan Bari, bu yıl Serie A'da. Vitali Kutuzov, Paro, Almiron dışında pek de adı sanı duyulmuş oyuncuları yok. Dertleri küme düşmemek. Ancak yeni başkanlarıyla birlikte bir başka kimliğe bürünmek istiyorlar. Taraftarın yeni başkan Timothy Barton'dan tek bir isteği var: Antonio Cassano...

İtalyanların overrated oyuncusunu ilk Bari-İnter-Juventus arasındaki 45'er dakikalık maçlardan oluşan turnuvada izlemiştim. 2000 yılıydı sanırım, hayal meyal hatırlıyorum.. Cassano farklıydı, büyük oyuncu olacak deniliyordu... Bence Real'e gitmemiş olsaydı olurdu da...

Şimdi de kötü demek cesaret ister ama izlediğimiz Cassano'dan çok daha iyisine tanıklık edebilirdik. Biz iyi kötü diye değerlendiririz ama bu Bari taraftarının umrunda değil. Onlar kendi çocuklarını istiyorlar, tıpkı benim Nihat'ı istediğim gibi. Başkan paralı, alsın. Yakışır Bari'ye...

Hiç yorum yok: