14 Haziran 2009 Pazar

Turbo seriyi bozdu (21/22), Kafkaslı geri döndü!


Hep söyleyip durdum. Uzun mesafesini bekliyorum
Turbo'nun diye. 1900m koştu, herkes uzun mesafe işte, rahat kazandı dedi. Kısmen uzun mesafe olan 1900m'nin ölçü olmayacağını önceki yazılarımda da söylmiştim. İşte dün koşulan Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı Koşusu'nda ilk kez 2000m üstünde koşacaktı Turbo. 2400m'de tek rakibi Kafkaslı'ydı tabiki. Yıllardır kaç kez 2400m koştuğunu bilemiyorum artık Kafkaslı'nın, bakmak lazım. Ama bu kupayı dün 3. kez kazandı Kafkaslı, Turbo'dan sonunda rövanşı burunla da olsa aldı. Turbo'nun geçilmez olduğunu savunanlar, ilk 2400m mesafe koşusunda geçilmesiyle bir şoka uğramışlardır eminim. Ama bu ilk uzun mesafe koşusu olduğundan, Turbo için bir ölçü olmadığını da söylemeden geçemeyeceğim. Uzun mesafe koştukça açılacaktır Turbo. Yarışı son 50m'de verdi zaten. Kafkaslı uzun aradan sonra, izlediğimiz eski Kafkaslı gibi geldi geçti Turbo'yu. Yarış baştan sona zaten harikaydı, seyir zevkine diyecek bişey yok. Yalnız Turbo'ya bu mesafede güvenip tek geçen yarışseverlere -ki yine 1.05'lik bir ganyanla koştu Turbo- yazık olmuştur. Bundan sonraki ilk 2400m'sinde daha rahat bir yarış çıkaracağını düşünüyorum Turbo'nun. Seri bozuldu belki ama Turbo hala aynı Turbo. Daha ne yarışları farkla kazanacaktır. İzlemeye devam edeceğiz.


Yarışı izleyin...

*Tüm fotoğraflar tjk.org.tr adresinden alınmıştır.
**Yazılarıma http://fenomania.blogspot.com/ adresinden de ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: