11 Nisan 2012 Çarşamba

Poşete dikkat


Felipe Baloy. Bu ismi daha önce duyan kişi sayısı oldukça azdır. İşte bu adı duyulmamış adamın bende çok kötü bir anısı var.

FM 2012 oynarken, Moratti başkan teklifte bulundu: "Gel Mr. Koc, şu takımı şampiyon yap" dedi. Ben de kırmadım, geri çevirmedim bu nazik teklifi. Bilirsiniz İtalya'da her sene 2 yabancı alabiliyorsunuz. Göreve gelir gelmez teknik ekiple bir toplantı yaptım. Takımın eksiği gediği nedir masaya yatırdım. Hücum hattı zayıflamıştı, haliyle buraya transfer yaptım. Önce Willian ile anlaşma sağladık, sonra da bu takıma yıldız lazım dedim Hulk ile anlaştık. Anlaşmalar tamamlandı, transfer sezonunun açılmasını bekliyordum. Transfer sezonu açıldı. Meğer eski hoca devre arasında 2-3 oyuncu ile anlaşmış. Haliyle önce onlar geldi. Bunların arasında Baloy da vardı. Sonra Willian da geldi. Hulk da geliyordu ki...

Geçmiş olsun. Baloy ve Willian ile yabancı kontenjanı dolduğu için Hulk'u alamadık. Otur ağla. Baloy kim lan! "Sen Inter'sin büyük düşün" değil mi ya? İşte Baloy'un bende böyle bir hikayesi var. Bu adamın yüzünden Hulk'u alamadık.

Baloy'un görünce aklıma geldi, anlattım hikayemi. Tecrübeli oyuncu minik bir taraftarla fotoğraf çektirmiş. Elde de poşet. İçine dikkat. Playboy dergisi...

1 yorum:

B - T dedi ki...

güzel dergi :)