2 Nisan 2012 Pazartesi

Newcastle United 2-0 Liverpool / Bu Hakemlerle LG 3D TV Kazanılmaz

Dünkü Newcastle United - Liverpool maçı benim adıma çok önemli bir maç olmak üzereydi... Yan hakeme takıldık...


Dünün tartışılan ofsayt pozisyonu Sow'un pozisyonudur ama benim için Cisse'nin pozisyonu çok daha kritikti. Blog İdman Yurdu'nun "LG ile 3D futbol keyfi" organizasyonuna katıldık. Sağolsunlar güzel organizasyon yapmışlar. Hediyesi de 3D LG TV'ydi. Skor ve golü atanı bilmek yetiyordu. İngiltere Ligi'ne yakınım. Maçı Newcastle'ın kazanacağını tahmin etmek güç değildi. Her ne kadar oyuncularının çoğu henüz isim yapmamış gibi görünse de -ki EPL'yi yakından takip edenler ne kadar kaliteli olduklarını bilirler- Newcastle kadro kalitesi açısından Liverpool'a göre daha dengeli bir takımdır. Üstelik daha iyi bir "takım" dır.


Skor tahminim 1-0 Newcastle alır. Golü de Cisse atardı. daha maçın ilk çeyreği tamamlanmadan Cisse yazdı. Bu dakikadan sonra skor korunsun istiyordum. İnanın hayatta istemesi en zor şey. Maç boyu atak olmasın istiyorum mesela. Biri atağa kalkınca diğerini, diğeri kalkınca öbürünü tutuyorum. Bu çelişki içinde ilk yarıyı bitirdik.


Liverpool gole uzak değildi aslında. Carroll, müsait pozisyonda kendini bırakmasa ve penaltı peşinde koşmasa belki bambaşka bir maç izleyecektik. Carroll'ın yaptığı saçmalık 3 puana mal olmuş dahi olabilir. Ne diyelim Suarez'den birşeyler öğrenmeye başlamış. LFC, özellikle sağdan Bellamy ile iyi geliyordu. Diğer kanat yoktu. NU ise zaten ligin iyi savunma yapan ekiplerinden biri ve kalesini gole kapatmak onlar için gol atmaktan daha kolay. Krul gibi iyi bir kalecinin önünde dengeli bir savunma hattı ve daha da önemlisi iyi savunma yapan bir takım. Ba gibi hücum oyuncusu bile sık sık savunmaya yardıma geliyor.



Herşey güzel gidiyordu. Taki yan hakemin 5 metrelik ofsaytı süzememesine kadar. Cisse 2. golü buldu ve o an yıkıldım. "Bu hakemlerle bu lig bitmez" dedim. Sonrasında skor değişmedi. O gol olmasa öncesinde de değişmezdi. 1-0 temiz biterdi. Ben de ortamdan ayrılırken 2 tane 3D gözlük rica ederdim.


Telafisi olmayan şu haftalarda hakemlerin daha dikkatli olması lazım. Bu kaybın zararını kim karşılayacak bilemiyorum. Önümüzdeki maçlara bakmaktan başka şansımız da yok gibi görünüyor. Verdiğimiz emeğe yazık. Ne yapayım Hikmet Karaman gibi "Ter bu ter" mi diyeyim.


Bu arada Blog İdman Yurdu'na teşekkür ederiz. Güzel organizasyonda bizi güzel insanlarla bir araya getirdiği için.

Hiç yorum yok: