27 Nisan 2012 Cuma

NBA Playoffları Batı Konferansı Eşleşmeleri





Spurs vs Jazz
Geçen sene Spurs Zach Randolph'tan çektiğini Al Jefferson'dan çekmezse serinin açık favorisidir. Spurs playofflara çok sıcak giriyor ve muhtemelen şuanda Nba'in en formda takımı. Utah beklentilerin üstüne çıktı ama nefeslerinin yeteceğini düşünmüyorum. 3. maçta evde oynamanın gazıyla bir maç alabilirler.
Tahmin : 4-1 Spurs

Thunder vs Mavericks
Geçen senenin Batı Konferansı Finalinin rövanşı. Thunder daha şanslı gözüküyor. Nowitzki sezon boyunca gösterdiği inişli çıkışlı formunu düzeltirse Dallas’ın bir şansı olabilir. Marion’un Durant ile iyi eşleştiğini düşünüyorum. Kidd’in yapacağı savunma katkısı önemli. Ayrıca iki takımdaki ekstra faktörler olan Harden ve Terry’nin performanslı serinin kaderinde önemli rol alacak.
Tahmin: 4-2 Thınder

Lakers vs Nuggets
Lakers için ne tarz oyun oynadığına bağlı bir şekilde zorlaşacak yada kolaylaşacak bir seri. Eğer pota altındaki avantaj unutulur ve tempo düşürülmeye çalışılmazsa seri 7. Maça kadar gider. Eğer pota altında Bynum ve Gasol sıklıkla kullanılırsa belki bir süpürme görmeyiz ama Lakers 1 maçtan fazla kaybetmez. Burada Lakers için Kobe’nin olgunluğu, Bynum ve Gasol’ün agresifliği, Sessions’ın takımı yönetme becerisi ve Mike Brown’ın koçluğu önemli etkenler olacak. Denver’da Chandler ve Rudy’nin olmaması büyük kayıp. Artest’in yokluğunda Lakers için bence olabilecek en iyi serilerden biri.
Tahmin: 4-2 Lakers

Grizzlies vs Clippers
Saha avantajı Clippers'da ama ben Grizzlies'ı favori görüyorum. Pota altı daha çok yönlü ve efektif olmasının yanında Clippers'ın Rudy Gay'e bir cevabının olmadığını düşünüyorum. Chris Paul'dan büyük bir performans beklesemde çabasının yeterli olmayacağını düşünüyorum.   
Tahmin : 4-2 Grizzlies

 

 

Hiç yorum yok: