3 Nisan 2009 Cuma

Kaptan! Dön Serie A'ya


Antonio Conte, beni Juventus'lu yapan kadronun vazgeçilmezlerinden. Ortasahada Deschamps ile birlikte az top kesmezdi...

Şimdi AS Bari'nin hocası. İyi denk gelmiş, zira Bari'yi de severim. İtalya maceramda güzel anılarım var. Bari ve Bari taraftarı. İkisinin de ayrı yeri var bende.

Tutto Sport'a konuşmuş genç hoca:

"One of my dreams is to return to Juventus and work as their coach one day. But, I am not against coaching other top clubs. I hope to deserve and earn a move to any top club in the future. However, my priority now is AS Bari and reaching Serie A promotion soon".

Conte'nin hedefi bir çok antrenör gibi Juventus'ta çalışmak. Juventus'a dönüşünü rüya olarak tanımlamış. Politik çizgisinden de çıkmamış hani; başka büyük takımlarda da hocalık yaparım elbet diye eklemiş. Şimdilik amacı Bari'yi tekrar Serie A'ya taşımak. Bari'yi ve Conte'yi görmek güzel olur ...

3 yorum:

csr dedi ki...

ben politigin kraliyim demis yani..:) juventusta da sevmezdim hemen satardim cm de de:)

burda da yani bi tek sunu dememis, tabi ki aceto gibi lerinin de benim hakkimda yorum yapmasini isterim ama su an icim bianconeri tarafindan yazilmaktan da onur duyuyorum..

politik adam..tuuuuuu

YK dedi ki...

Oyunda satıyorsan büyük hata yapıyormuşsun =)
Sağlam adamdı, top geçirmezdi. ;)

csr dedi ki...

:)