18 Nisan 2009 Cumartesi

Kaleciler


Juve - Inter maçı sonrası haber iyi denk geldi. Buffon'un harika kurtarışları üzerine yazmamak olmaz. Man Utd ilgileniyor dedikodularını İtalyanlar hemen her gün yazıyor. Buffon'u önce City'e denediler, şimdi Manu'ya deniyorlar. Juve kalecisini verir mi? Ne verir ne de vermez diyemiyorum...

Maç öncesi İtalyan basını da karşılaştırma yapıyor tabi. Buffon mu? Cesar mı? Brezilyalı her gün biraz daha iyi performans gösterince Buffon ile karşılaştırılır kıvama geldi. Gerçi o mütevazi tavırları elden bırakmış değil.

"He should not feel discouraged by Juve's recent results, he is still one of the best in the world and I am not as good as him yet. There is not a real hierarchy among goalkeepers, Buffon, Cech, Casillas, Reina and I are more or less on the same level".

Buffon'un Dünya'nın en iyi kalecilerinden biri olduğunu ve kendisinin henüz Buffon kadar iyi olmadığını söylemiş. Buffon, Cech, Casillas, Reina ve ben aşağı yukarı aynı seviyedeyiz diye de eklemiş.

Julio Cesar'a itirazım var. Bundan 3 ay önce sorsaydınız, Buffon-Casillas-Cech en iyi üçtür; aralarından birine en iyi demek diğer ikisine haksızlık olur derdim ama fikrim hafiften değişti. Benim gözümde Buffon-Casillas ve Julio Cesar en iyi üç. Cech bunlardan sonra gelir arkasından da Reina gelebilir.'

Hazır kalecilerden açılmışken Corriere dello Sport'un Frey ile Bayern'in ilgilendiği haberine de değinelim. Fransız kaleci ile Bayern flörtünden daha önce bahsetmiştik, arada bir Barça flörtü bile çıktı. 29 yaşındaki kaleciyi Floransa'dan koparabilmek için Almanlar 20 milyon €'yu gözden çıkarmış. Rensing korku verince yeni Oliver Kahn arayışlarına geçtiler tabi. Frey son derece mantıklı bir tercih, ben de olsam Frey'in peşinde koşardım.

Son olarak Rüştü. Avrupa'nın en iyi 10 kalecisinden biri gösterilmiş. Hala Fenerbahçe'de olsa yazının sonuna iliştirir miydim? Sanmam...

Hiç yorum yok: